Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Led Zeppelin, Beatles, Black Sabbath og lignende. Det er av den enkle grunnen at de suger humlepung!

 

mvh LarsP

Da har du dårlig smak...

Nei, han bare skiller seg ut :)

Vel, jeg finner de såkalte bautaene i musikkhistorien utrolig kjedelig. At de fortjener ros for hva de har oppnådd er jeg ikke uenig i. Men, det er ett fett når musikken deres ikke får meg til å starte opp rockefoten.

 

Så har du den kommentaren jeg alltid får slengt i trynet:

 

Altså, du må sette det i perspektiv. Tenk deg at de laget denne musikken på 60-tallet (f.eks)! Det er jo helt fantastisk.

 

Jaha? Jeg vet ikke med dere, men jeg vokste opp på 90-tallet. Musikk som ikke fenger meg havner i søppelbøtta, musikkhistorisk verdi eller ikke.

Hehe, du ber jo bare om en heftig debatt da jeg er kanskje tidenes største Beatles-fan! :!:

 

Ok, du har helt sikkert ikke hørt de gode låtene av Beatles. Om du mener "can't buy me love" osv så er jeg helt enig med deg.

 

Men prøv å hør HELE "Abbey Road"-plata! Som "I want you (she's so heavy)"

Eller hør The White Album. Om du liker rock, så går det ikke an at du IKKE liker denne plata! Du får rockefoten skikkelig bare på første-låta!

 

Det er en grunn til at Beatles blir kalt rockens guder ;)

 

John Lennon altså.. :love:

 

::EDIT::

 

WTF?? Sa du at du ikke liker LED ZEPPELIN?? Hva i svarte da?? Er ikke du "ækt trønder" da? :dontgetit:

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du liker ikke White Album? Begrunnelse?

Nei, det har vi ikke sett..

 

Regner med du ikke har hørt "Back to the USSR" da. Som er første-låta på White Album

 

Personlig forstår jeg ikke hvordan noen ikke kan like Beatles.

De hadde alt! Gode melodier, gode soloer, utrolige front-figurer og fantastiske tekster!

Med mening! Tenk det!

Og skjulte budskap mm og temaer. I dag finns ikke sånt. Bare dårlig masseprodusert dritt for å tjene penger..

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
Hehe, du ber jo bare om en heftig debatt da jeg er kanskje tidenes største Beatles-fan!

Du lyver. Jeg er et større fan. :cool:

 

Om du mener "can't buy me love" osv så er jeg helt enig med deg.

Hvorfor er det noe som vi bare kan kaste i søppelbøtta, musikkhistorisk eller ei? Det eneste problemet med de gamle nr. 1-hitene er at de er overspilt. Can't Buy Me Love er absolutt ingenting man kaster i søppelkassen, men en veldig bra sang. Jeg mener at for få har oppdaget det geniale i de eldre Beatles-sangene.

 

Vinner jeg noenslags premie? Jeg har nemlig klart det umulige.

Heia meg!

Du vinner 2 billetter til neste Paul McCartney-konsert i Europa, og et gratis eksemplar av den hvite plata. :p

 

Verdens beste band kan bare ikke diskuteres - debatten oppnår ingenting. Men når vi snakker om band/artister som har hatt mest betydning gjennom tidene, unngår vi ikke å komme borti Beatles igjen...

Endret av Oleway
Lenke til kommentar
Meshuggah

:yes::yes:

 

Her snakker vi virkelig et band som bare blir bedre og bedre etterhvert som man hører på det.

 

Jeg så at dere diskuterte vokalen til James Hetfield litt bak i tråden her, og må latterliggjøre alle som presterte å si at den var dårlig. Han har en veldig god vokal som passer perfekt med musikken de spiller. Metallica er et av tidenes største band og det er veldig fortjent.

 

Jeg synes også jeg bør nevne Fear Factory og Opeth som to veldig bra band.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...