Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Led Zeppelin, Beatles, Black Sabbath og lignende. Det er av den enkle grunnen at de suger humlepung!

 

mvh LarsP

Da har du dårlig smak...

Nei, han bare skiller seg ut :)

Vel, jeg finner de såkalte bautaene i musikkhistorien utrolig kjedelig. At de fortjener ros for hva de har oppnådd er jeg ikke uenig i. Men, det er ett fett når musikken deres ikke får meg til å starte opp rockefoten.

 

Så har du den kommentaren jeg alltid får slengt i trynet:

 

Altså, du må sette det i perspektiv. Tenk deg at de laget denne musikken på 60-tallet (f.eks)! Det er jo helt fantastisk.

 

Jaha? Jeg vet ikke med dere, men jeg vokste opp på 90-tallet. Musikk som ikke fenger meg havner i søppelbøtta, musikkhistorisk verdi eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Iron Maiden

Guns'n Roses

AC/DC

 

jepp....... AC&DC har mye likt så det er ikke store utvalget. hehe.

 

men "NO VACANY - FIGHT" den RUUUULER....

 

manowar er også ganske bra men de har en del "kjedelige" sanger. klarer ikke forklare det. hehe.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar

jepp liker det meste han ramset opp jeg og... beatles det er ikke det beste jeg har hørt mne har ikke hørt så mye i fra de heller da. ehhe :p

 

 

glemte å nevne "utada hikaru" hun har EN bra sang. "sakura drops" den er sinnsykt pen. (ikke noe rock men) er en rolig sang som har noe SINNSYKT med bass.. altså under 60hz og nedover... den slår skikelig i brystkassa (eller viberer mest)

 

EDIT: den sangen er morro å skru opp litt på da får man teatet alt man har.... hehe.

Lenke til kommentar

Vanskelig spørsmål det der gitt. Synes selv at man ikke kan plukke ut verdens beste band da dette kommer veldig ann på smak og individualitet.

 

Nå skal det sies at jeg synes Ellit Smith eller Ben Kweller er verdens beste band. Jepp det er det banda heter. En av disse bandene er best fordi det nesten ikke finnes vakrere musikk/finere musikk.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Egentlig ikke noe ban da det er 1 person som er hjernen bak prosjektet og det er forskjellie gjestemusikere fra plate til plate, men min favoritt uten tvil er egentlig:

 

-Ayreon

 

Deretter har vi jo

- Dream Theater

- Symphony X

- Iron Maiden

- Manowar

- Shadow Gallery

- Pagans Mind

- Tritonus (selv om de ikke her sluppet skive enda) hehe

- Winds

 

Her kan man "go on forever" og "krangle" til det gror mose på oss. Trådens emne burde nok endres til "Hva synes du er det beste bandet i verden?" eller noe slikt.

 

[EDIT]

- AC/DC er som danseband, har du hørt en låt så har du hørt alle. Men gutta er dyktige dem.

- Guns'n Roses = aldri hørt noe så makkverk i mine ører før.... Axl høres ut som om han har stappe en laks med strupekreft ned i halsen sin ;) hehe

- Metallica = bra opp til og med black album, deretter så gravde de seg ned veldig dypt i den mest råtneste søppelplassen de klarte å finne. hehe

 

(sorry, bare måtte kommentere disse. ;) hehe Ikke dra frem pumpehagla da dette er bare min mening, godtar fint at andre liker å høre på disse bandene, for teknisk sett er det ikke de verste musikere på denne jord.)

Endret av Zimon
Lenke til kommentar
[EDIT]

- AC/DC er som danseband, har du hørt en låt så har du hørt alle. Men gutta er dyktige dem.

- Guns'n Roses = aldri hørt noe så makkverk i mine ører før.... Axl høres ut som om han har stappe en laks med strupekreft ned i halsen sin ;) hehe

- Metallica = bra opp til og med black album, deretter så gravde de seg ned veldig dypt i den mest råtneste søppelplassen de klarte å finne. hehe

 

(sorry, bare måtte kommentere disse. ;) hehe Ikke dra frem pumpehagla da dette er bare min mening, godtar fint at andre liker å høre på disse bandene, for teknisk sett er det ikke de verste musikere på denne jord.)

Pang!!

 

Uansett.. Nirvana er konge. AC/DC er flott. Guns n´ Roses er fete! Osv..

Lenke til kommentar
[EDIT]

- AC/DC er som danseband, har du hørt en låt så har du hørt alle. Men gutta er dyktige dem.

- Guns'n Roses = aldri hørt noe så makkverk i mine ører før.... Axl høres ut som om han har stappe en laks med strupekreft ned i halsen sin ;) hehe

- Metallica = bra opp til og med black album, deretter så gravde de seg ned veldig dypt i den mest råtneste søppelplassen de klarte å finne. hehe

 

(sorry, bare måtte kommentere disse. ;) hehe Ikke dra frem pumpehagla da dette er bare min mening, godtar fint at andre liker å høre på disse bandene, for teknisk sett er det ikke de verste musikere på denne jord.)

er nok enig med deg der.... men det med guns&roses har jeg ikke lagt merke til før men det er sant heheheeh.......

 

metallica er bra det men det er som du sier. de blir bare dårliger opp igjenom tidene. heeh.

_____________________________________________________

system of a down er ikke så veldig dårlig... er vell litt sånn "wannabe" og bråkete men.....

elsker sånn musikk som man kan spille så lavt man vill men alikevell så er det bråkete... ehehe.

Endret av oddis89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...