Jan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 turboneger Liten begrunnelse hvorfor? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 1:Nirvana/Johnny Cash Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hammerfall Ellers er det mye bra som har blitt nevnt her . Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hammerfall Ellers er det mye bra som har blitt nevnt her . ok, folkens! jeg veit hvordan vi kommer til enighet! alle anskaff Manowar - the Power of Thy Sword! da blir vi nok alle enig om hvem som er best ja! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Liten begrunnelse hvorfor? Favorittbandet trenger man ikke begrunne. Det holder å si at bandet lager verdens beste musikk. Red Hot Chili Peppers er verdens beste band. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Det må være Metallica eller Iron Maiden. Er ikke sikker på hvilket av de to. Herr Brun Endret 18. mars 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Vanskelig å bestemme seg. Men valget faller på enten Pantera eller Slayer. Jeg skal forresten på Slayer-konserten til sommeren. Gleder meg sinnssyk her jeg sitter. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) verdens beste bann det hopper i fra dag til dag hos meg... men det første jeg tenker på er 1: iron maiden 2: metallica 3: AC&DC Endret 18. mars 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 turboneger Liten begrunnelse hvorfor? Hvis du vil ha en begrunnelse, så er min så enkel, og den er at du finner ikke en dårlig sang på først og fremst de to siste albumene (Acopalypse Dudes og Scandinavian Leather). Ass Cobra (som var før de to) er nesten like bra. Alle sangene er rett og slett sinnsykt bra. På albumene til veldig mange andre band som jeg liker, er det ofte to-tre sanger som er veldig bra, men resten er litt middelmådige. Men som vi alle vet; smaken er som baken... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Hvilket band er verdens beste? (PS, ikke Pop-band etter 1980) Min favoritt er Led Zeppelin, ingen over, ingen ved siden. må nok si meg enig der ja, selv om jeg liker Turboneger ekstreemt godt...Led var jo tross alt med på å starte utviklingen av rock helt fra begynnelsen av. Endret 25. mars 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vet egentlig ikke jeg. Det er så mange band som har(hatt) gode kvaliteter: - AC/DC - Queen - Metallica (pre 1990) - Dimmu Borgir - Die Apokalyptischen Reiter - The Mars Volta Note, jeg har ikke tatt med så mange tungvektere som f.eks Led Zeppelin, Beatles, Black Sabbath og lignende. Det er av den enkle grunnen at de suger humlepung! mvh LarsP Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Led Zeppelin, Beatles, Black Sabbath og lignende. Det er av den enkle grunnen at de suger humlepung! mvh LarsP Da har du dårlig smak... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Led Zeppelin, Beatles, Black Sabbath og lignende. Det er av den enkle grunnen at de suger humlepung! mvh LarsP Da har du dårlig smak... Så sant så sant Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Led Zeppelin, Beatles, Black Sabbath og lignende. Det er av den enkle grunnen at de suger humlepung! mvh LarsP Da har du dårlig smak... Nei, han bare skiller seg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg