nr.4 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hadde vært bedre om du skiftet topic til:Hva synes du er verdens beste band? Eller noe liknende, siden "Verdens beste band" ikke kan kåres. Han som startet tråden har ikke posta noe på forumet på ca. halvannet år. Endret 9. mars 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hadde vært bedre om du skiftet topic til:Hva synes du er verdens beste band? Eller noe liknende, siden "Verdens beste band" ikke kan kåres. Han som startet tråden har ikke posta noe på forumet på ca. halvannet år. haha, når du først har en så lang tråd, poster du gjerne som en gærning der Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I går kveld var Judas Priest verdens beste band. Alt klaffa, de leverte varen pluss mye mer. De gamle er eldst. Yppersteprestane leverte varene ja!! Synes det var ein kjempe konsert, trur gutta hadde det kult og! Halford presterte som den "Metal God" han er og alltid har vært. Synes det var enkelte spor som kunne byttes ut menmen... Nye plato er knall! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nye plato er knall! Så absolutt Har ikke hørt en så god heavy metal plate på en lang stund. Må tilbake til 1998 og Iced Earth - Something Wicked This Way Comes Lenke til kommentar
hotness Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvordan kan dette diskuteres? alle har forksjellige meninger. Led zeppelin. Starta heavy rock. revolusjonerende og genialt. Man finner ikke bedre eller viktigere. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Emnetittelen er på en måte litt feil i forhold til vi svarer hotness. For meg er trådens topic "Hva synes du er verdens beste band?", men vi får ikke endret på det siden trådstarter ikke har postet på et halvt år var det noen som sa. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hvordan kan dette diskuteres? alle har forksjellige meninger. Eit forum er vel ein plass der du kan utveksle meininger om forskjellige ting. Iallefall sånn eg har oppfattet det... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 The Beatles uten tvil! Med deLillos på klar 2. plass Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Pink Floyd Men denne tråden blir utrolig subjektiv da. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) 1. Linkin Park 2. Pink Floyd 3. Beatles 4. Abba 5. Queen Endret 14. mars 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 1. Linkin Park2. Pink Floyd 3. Beatles 4. Abba 5. Queen Linkin Park- NEI! Pink Floyd - Bra, men ikke verdens beste Beatles - Ja *nøler litt* Queen - NEVER! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Queen - NEVER! Du må værtfall få litt vett inn i skallen.... Queen er jo best!!!!!! Også her "Verdens beste band?", må det jo gå på fakta siden det ikke er spørsmål om "Hva syns du er verdens beste band?" - og det er fakta at Queen-folka er dyktige musikere, at musikken dems er bra gjennomført, og at det er nydelig å høre på... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 snakker vi om legenden Queen eller idiotene queens of the stoneage som har begynt å kalle seg queen eller quenns? Queen=FANTASTISK MYE BRA! queens=FANTASTISK MYE DÅRLIG! min mening! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 snakker vi om legenden Queen eller idiotene queens of the stoneage som har begynt å kalle seg queen eller quenns?Queen=FANTASTISK MYE BRA! queens=FANTASTISK MYE DÅRLIG! min mening! Jeg snakker værtfall om legenden: Freddie, Roger, Brian, John Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 The Roots Men hvis jeg skal følge mainstream smaken her på forumet må jeg si in flames eller iron maiden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Med deLillos på klar 2. plass Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Verdens beste band kan ikke kåres slik som det gjøres her. Det er like mange svar på band som er bra som det er mennesker. En måte er vel å lage en liste over bandene som fins, og la menneskene "vote" seg fram til en vinner eller flere. Her på forumet er det jo like mange bandnavn som det er innlegg Ellers er det morro lesning dette her, mye godt stoff som kommer frem. Stå på!! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ásmegin ...og Sirenia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg