Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jethro Tull

ja, jethro tull er helt klart best i sin klasse.

 

edit: min liste er

Guns N' Roses

Iron Maiden

Queen

Jethro Tull

Manowar

Led Zepplin

Black Sabbath

Rammstein

AC/DC

 

grunn?

disse har alle en egen musikk stil, noe som blir mer og mer skjeldent!

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar
en trommeslager kan godt spille 10000bpm til krampa tar han uten at han nødvendigvis trenger å god.

det er sant, men det er et ekstra pluss hvis han klarer begge deler.

ps: syntes du ulrich er god på basstrommene hør på nick barcker(x-dimmu)

Han nye skal visstnok være bedre, men har aldri hørt han i action selv.

Reno Kiilerich tror jeg han het...

Lenke til kommentar
Paradise Lost var og er doom metal, samma hva vokalisten kaller det.

 

Eller...det nyeste er egentlig vanlig goth rock. Trist å se hva det bandet har blitt...

Nå som det er ca 1 million forskjellige sjangre i musikkens verden, kanskje du har en link som viser hvilke grupper som hører til i de forskjellige? Jeg har falt av disse for lenge siden.

 

Elsker Paradise Lost, men liker ikke så mye annet "doom" jeg har hørt. Synes ikke det er så mye av det samme akkurat.

 

 

..og det er ikke så trist akkurat. De var bra før, og de er bra nå. Musikken er totalt forskjellig, men hva er vitsen med å lage "samme" musikken om og om igjen? Nå appellerer de bare til flere tilhørere, og svært mange fans har fulgt dem gjennom tykt og tynt (eller tykt og tykt, som de sier i The Painless).

 

Men jeg skjønner ditt poeng; for meg er det Metallica som har tapt seg på denne måten (rundt den svarte skiva). Alle kan vel ikke være enige om alt heller ;)

Lenke til kommentar
Nå som det er ca 1 million forskjellige sjangre i musikkens verden, kanskje du har en link som viser hvilke grupper som hører til i de forskjellige? Jeg har falt av disse for lenge siden.

Metal Archives er en flotters side :)

 

http://www.metal-archives.com/index.php

 

..og det er ikke så trist akkurat. De var bra før, og de er bra nå. Musikken er totalt forskjellig, men hva er vitsen med å lage "samme" musikken om og om igjen?

Man kan også spørre seg hva som er vitsen med å fornye seg så mye at det gamle og nye låtmaterialet er så forskjellig at det nesten ikke kan sammenlignes. Jeg ser på "gamle" og "nye" Paradise Lost som to forskjellige band ;)

Lenke til kommentar
I går kveld var Judas Priest verdens beste band. Alt klaffa, de leverte varen pluss mye mer. De gamle er eldst.

Fett! Hadde tenkt til å gå å se de selv. Men hadde ikke billet, var ganske blakk, syk og jeg glemte det.

Black Sabbath ( TONY IOMMI // GEEZER BUTLER // BILL WARD // OZZY OSBOURNE ) står vel kanskje høyest på min liste. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...