834HF42F242 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jethro Tull King Crimson Jefferson Airplane Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jethro Tull ja, jethro tull er helt klart best i sin klasse. edit: min liste er Guns N' Roses Iron Maiden Queen Jethro Tull Manowar Led Zepplin Black Sabbath Rammstein AC/DC grunn? disse har alle en egen musikk stil, noe som blir mer og mer skjeldent! Endret 9. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er stor sjanse for at den plata vil bli en flopp. jepp, får håpe at Trujillo bidrar til å gjøre plata bedre enn St. Anger.... Han har sagt at han skal dra frem 80talls grooven til Metallica. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er stor sjanse for at den plata vil bli en flopp. jepp, får håpe at Trujillo bidrar til å gjøre plata bedre enn St. Anger.... Han har sagt at han skal dra frem 80talls grooven til Metallica. wohoo kanskje den blir bra allikevel da Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Paradise Lost, oppfinnerne av "goth metal" (ja, faktisk!) 17 år sammen og 10 skiver utgitt, og fortsatt sinnsykt bra. Bor du i Oslo og kjeder deg 5. mai, få med deg konserten. Du vil ikke angre om du liker metall. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå er det vel doom metal som er sjangeren de har hjulpet til med å definere, ikke goth metal... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå er det vel doom metal som er sjangeren de har hjulpet til med å definere, ikke goth metal... 12 - Career highlight? Creating a whole new sub genre..."gothic metal". Hentet fra http://www.paradiselost.co.uk/band_nick.php Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Paradise Lost var og er doom metal, samma hva vokalisten kaller det. Eller...det nyeste er egentlig vanlig goth rock. Trist å se hva det bandet har blitt... Endret 9. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Her kan vel ikke forventes annet enn subjektive innlegg, så: Thin Lizzy, selvsagt. T'Weed Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 en trommeslager kan godt spille 10000bpm til krampa tar han uten at han nødvendigvis trenger å god. det er sant, men det er et ekstra pluss hvis han klarer begge deler. ps: syntes du ulrich er god på basstrommene hør på nick barcker(x-dimmu) Han nye skal visstnok være bedre, men har aldri hørt han i action selv. Reno Kiilerich tror jeg han het... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Paradise Lost var og er doom metal, samma hva vokalisten kaller det. Eller...det nyeste er egentlig vanlig goth rock. Trist å se hva det bandet har blitt... Nå som det er ca 1 million forskjellige sjangre i musikkens verden, kanskje du har en link som viser hvilke grupper som hører til i de forskjellige? Jeg har falt av disse for lenge siden. Elsker Paradise Lost, men liker ikke så mye annet "doom" jeg har hørt. Synes ikke det er så mye av det samme akkurat. ..og det er ikke så trist akkurat. De var bra før, og de er bra nå. Musikken er totalt forskjellig, men hva er vitsen med å lage "samme" musikken om og om igjen? Nå appellerer de bare til flere tilhørere, og svært mange fans har fulgt dem gjennom tykt og tynt (eller tykt og tykt, som de sier i The Painless). Men jeg skjønner ditt poeng; for meg er det Metallica som har tapt seg på denne måten (rundt den svarte skiva). Alle kan vel ikke være enige om alt heller Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Han nye skal visstnok være bedre, men har aldri hørt han i action selv.Reno Kiilerich tror jeg han het... ja, han er danske. men Nick er overall god på trommer, men jeg har aldri hørt skryt om annet enn Reno's raske basstromme takt. For meg er ikke det nok Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Nå som det er ca 1 million forskjellige sjangre i musikkens verden, kanskje du har en link som viser hvilke grupper som hører til i de forskjellige? Jeg har falt av disse for lenge siden. Metal Archives er en flotters side http://www.metal-archives.com/index.php ..og det er ikke så trist akkurat. De var bra før, og de er bra nå. Musikken er totalt forskjellig, men hva er vitsen med å lage "samme" musikken om og om igjen? Man kan også spørre seg hva som er vitsen med å fornye seg så mye at det gamle og nye låtmaterialet er så forskjellig at det nesten ikke kan sammenlignes. Jeg ser på "gamle" og "nye" Paradise Lost som to forskjellige band Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mange; Green Day Linkin Park Dream Theater Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Green Day Linkin Park de bandene her er nok dessverre langt unna å være verden beste. de er nok ikke best i noe de Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I går kveld var Judas Priest verdens beste band. Alt klaffa, de leverte varen pluss mye mer. De gamle er eldst. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 I går kveld var Judas Priest verdens beste band. Alt klaffa, de leverte varen pluss mye mer. De gamle er eldst. Fett! Hadde tenkt til å gå å se de selv. Men hadde ikke billet, var ganske blakk, syk og jeg glemte det. Black Sabbath ( TONY IOMMI // GEEZER BUTLER // BILL WARD // OZZY OSBOURNE ) står vel kanskje høyest på min liste. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hadde vært bedre om du skiftet topic til: Hva synes du er verdens beste band? Eller noe liknende, siden "Verdens beste band" ikke kan kåres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg