Lemkin Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Danny Carey Ja! Ikke nok med at han siller guddommelig, men han klarer spille bra på andre typer trommer som du hører feks i pushit live Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 i og med at det har vært nevnt så mange gitarister her, så har vi skammelig glemt å nevne Angus Young i AC/DC, en mer komplett rockegitarist skal man lete lenge etter. Ang trommeslagere, kan jeg ikke se at noen hverken har nevnt Steve Gadd (som etter min mening er verdens desidert beste trommis), og sist men ikke minst Max Weinberg, han som bla har spilt i E-Street Band med Bruce Springsteen) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 M E T A L L I C A ! \m/ \m/ ergh.... Trommisen har svært enkle beats... Vokalisten synger falskt og ellers så er de ikke såå mye å skryte av.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) M E T A L L I C A ! \m/ \m/ ergh.... Trommisen har svært enkle beats... Vokalisten synger falskt og ellers så er de ikke såå mye å skryte av.. ENKLE beats????????????? Da har du ikke hørt mye metallica! Lars er en gud!! Ingen trommiser som lager mer show enn han! Har du sett videoer der han virkelig tar av kanskje?? James synger F-1 IKKE falsk!! Kirk er genial på gitar!! Rob er kick-ass! (ikke bedre enn jason) Og de er faktisk verdens mest solgte metall band!! De har jo kanskje sine grunner... Ikke fordi de er dårlige i alle fall! Har for øvrig omtrent alt de noen sinne har utgidd hjemme i hyllen! Å slenge dritt om Metallica er for meg nesten det samme som om du skulle slengt dritt om min mor! EDIT: Dessuten forstår jeg IKKE hvorfor noen på død og liv bare MÅ kritisere andres musikksmak! Endret 9. mars 2005 av Con Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Så du blir sint på meg hvis eg sier at DT's tromiss Portnoy er mye bedre en moren din på trommer? Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Så du blir sint på meg hvis eg sier at DT's tromiss Portnoy er mye bedre en moren din på trommer? Tror ikke det skal så mye til for å være bedre enn min mor på trommer... :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Akkurat som med Lars Ulrich da! Og de er faktisk verdens mest solgte metall band!! De har jo kanskje sine grunner... Samme grunn som Britney Spears er en av verdens mest solgte kanskje? Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Akkurat som med Lars Ulrich da! Og de er faktisk verdens mest solgte metall band!! De har jo kanskje sine grunner... Samme grunn som Britney Spears er en av verdens mest solgte kanskje? Britney er sikkert bra for de som liker den sjangeren.. Skjønner ikke hvorfor man skal kritisere.... Etter som jeg forsto, lurte trådstarteren på hva folk mente var hverdens beste band... Nå har jeg svart, og det får bli med det!! Er sikkert ikke helt enig i hva du mener er hverdens beste heller... Men holder meg for god til å kritisere! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Du har altså insett at du vil tape diskusjonen... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Korn og Iron Maiden Fear of the dark ruuler Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Du har altså insett at du vil tape diskusjonen... Kunne diskuter dette med deg i timesvis! Men gidder ikke å risikere å bli kastet ut av forumet eller få warn på grunn av en slik dumm ting... Sier det heller sånn at alle har rett på en mening. Nå har du hørt min, og jeg har hørt din. Så lar vi det bli med det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Rob er kick-ass! (ikke bedre enn jason) Hvordan kan du i det hele tatt vite det? Han spilte jo ikke på det nye albumet! Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Rob er kick-ass! (ikke bedre enn jason) Hvordan kan du i det hele tatt vite det? Han spilte jo ikke på det nye albumet! Han spiller på ST. Anger jo... Har dvd`en som fulgte med og alt... Og der står Rob og rocker for harde livet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Han spiller på DVD'n ja, men betyr det at han har spilt inn selve studioalbumet og komponert basslinjene? Se på siden med kreddits på inlayen til St.Anger så skjønner du hva eg mener... Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det er Metallicas producer, Bob Rock, som spiller bass på St. Anger albumet. Rob joina bandet etterpå. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Skal dog være sagt at Rob lagde none grooooovy basslinjer til det tidligere bandet sitt Suicidal Tendencies.... han har også sagt at han skal dra frem 80s sounden til Metallica igjen.. så deres neste album kan godt mulig bli skiggelige bra! Endret 9. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Rob er forbanna sterk i alle fall, han klemte hånda mi så godt som flat når jeg møtte han i København. Trommiser: Tomas Haake, Morgan Ågren, Gene Hoglan, Danny Carey, Tony Laureano, Raymond Herrera, Pete Sandoval, Billy Cobham, Phil Collins...og Animal fra Muppet Show icon_mrgreen.gif Gitarister: Tony Iommi, Devin Townsend, Fredrik Thordendal, Allan Holdsworth, Jimmy Page, Chuck Schuldiner (RIP), Steve Vai, Neil Young, Zakk Wylde, David Gilmour. Bassister: John Entwistle, Les Claypool, Flea, Steve DiGiorgio, Geddy Lee, John Paul Jones, Matt Freeman, Erlend Caspersen, Chris Squire. Tja, er langt fra enig med deg i at alle de trommisene og gitaristene er bedre enn John Petrucci og Mike Portnoy. Kommer vel egentlig til ulikt på hva de er god på, det er så godt som umulig å få en "riktig" rangering av hvem som er best i verden på sitt instrument. Angående bassistene har jeg ikke peiling, har kun hørt om Flea av de der. Men mange av navnene du nevner av gitarister og trommiser har jeg aldri sett på noen rangeringer i internasjonale musikk- og instrumentmagasiner. Poenget mitt var forresten ikke at DU skulle nevne 30 navn, men at vår kjære Iron Maiden-frelste venn skulle gjøre det. Og vi kan vel alle være enig i at uttalelsen hans om at Dream Theater ikke har noen av verdens beste musikere i bandet sitt, er vissvass? Endret 9. mars 2005 av Purify Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg skjønner meg ikke på Metallica fanboy'er. Hetfield er langt i fra en "god" vokalist, med tanke på sangstemme, han bare vræler ut noe hest rabalder. Lars Ulrich er heller ikke i nærheten av verdens beste trommis. det er nok mange som er bedre enn han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg