Gå til innhold

Verdens beste band?

Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke fått med meg hva dere diskutere for øyeblikket. Men on topic :p

Pink Floyd, som nevnt flere ganger, syntes jeg er verdens beste band. 'Wish you were here', 'The Wall' og 'Dark side og the moon' mener jeg er blant tidenes sterkeste album.

Lenke til kommentar
nei..det er langt fra riktig

Nevn ti trommisser som er bedre enn Mike Portnoy, ti gitarister som er bedre enn John Petrucci og ti bassister som er bedre enn John Myung.

Ok, mike portnoy er jævlig god, men det er flere på lik linje med han(+/-):

Ian Paice

Omar Hakim

Travis Barker

Chad Smith

Neil Pheart

Og meg selfølgelig! (spiller trommer)

Lenke til kommentar
dere som ikke mener at slipknot er en god kandidat og mener at de ikke har et par av verdens beste folk i bandet sitt har nok ikke hørt på dem ordentlig, nevn 5 trommiser som er bedre enn J.J i metal sjangeren!

Eg tror ikke du har hørt nok metal:

Tomas Haake (Meshuggah)

Asgeir Mickelson (Borknagar)

Mike Portnoy (Dream Theater)

David Husvik (Extol)

Johan Langell (Pain of Salvation)

Danny Carey (Tool)

Forøvrig så ble ikke Joey Jordison noe særlig god før Vol3.

EDIT: Takk Jan-Erik, følte faktisk at det var en eg hadde glemt! ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Nevn ti trommisser som er bedre enn Mike Portnoy, ti gitarister som er bedre enn John Petrucci og ti bassister som er bedre enn John Myung.

Trommiser: Tomas Haake, Morgan Ågren, Gene Hoglan, Danny Carey, Tony Laureano, Raymond Herrera, Pete Sandoval, Billy Cobham, Phil Collins...og Animal fra Muppet Show :mrgreen:

Gitarister: Tony Iommi, Devin Townsend, Fredrik Thordendal, Allan Holdsworth, Jimmy Page, Chuck Schuldiner (RIP), Steve Vai, Neil Young, Zakk Wylde, David Gilmour.

Bassister: John Entwistle, Les Claypool, Flea, Steve DiGiorgio, Geddy Lee, John Paul Jones, Matt Freeman, Erlend Caspersen, Chris Squire.

Lenke til kommentar

Trommiser: Tomas Haake, Morgan Ågren, Gene Hoglan, Danny Carey, Tony Laureano, Raymond Herrera, Pete Sandoval, Billy Cobham, Phil Collins...og Animal fra Muppet Show :mrgreen:

Gitarister: Tony Iommi, Devin Townsend, Fredrik Thordendal, Allan Holdsworth, Jimmy Page, Chuck Schuldiner (RIP), Steve Vai, Neil Young, Zakk Wylde, David Gilmour.

Bassister: John Entwistle, Les Claypool, Flea, Steve DiGiorgio, Geddy Lee, John Paul Jones, Matt Freeman, Erlend Caspersen, Chris Squire.

Elleve bassister: plusser på Jaco Pastorius

Lenke til kommentar
neineinei, j.j er den beste trommisen ever...

ingen over ingen ved siden...og det skal jeg si deg, travis barker er f**n meg ikke bedre en han!! :wallbash:

Så du ikke listen eg netopp gav deg? :roll:

.og det skal jeg si deg, travis barker er f**n meg ikke bedre en han!! :wallbash:

Blink 182 er kanskje et elendig band, men Travis Barker er faktiske en svæært dyktig trommiss.

Noe han beviser her: http://www.drummerworld.com/Videos/TravisBarker.html

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...