Gå til innhold

Verdens beste band?

Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har beatles blitt nevnt? (orket ikke lese gjennom alle, kom litt seint inn i praten, som vanlig.. :p)

[spøk]

men hvis ikke beatles har blitt nevnt før så må dere f@en meg se og skjerpe dere!!!... ;)

[/spøk]

EDIT : la på en ;) for å virkelig understreke at jeg fleipet...,

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Tja, det spørst hvordan du definerer en god musiker.

På Vol3 viser Joey Jordison er uten tvil blitt en god tromiss

og Corey Taylor er en god og variert vokalist...

Men skal være sagt at på de albumene før vol3.... ikke så voldsomt å skryte av nei.

EDIT: men ingen er verdens beste nei... hehe... mistolket innlegget ditt.. :blush:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Dimmu Borgir hadde bedre (musikere enn Dream Theater), da de hadde nicholas barker, og det er nok mange flere

:yes:

Hm, det vil jeg si meg veldig, veldig uenig i. Over halvparten av medlemmene i Dream Theater er genierklært så offisielt som man kan bli genierklært(sånn passe offisielt, altså.) og dessuten er hele gjengen en av verdens beste på hvert sitt instrument i den sjangergropa de ligger i.

det finnes bedre gitarister, trommiser og bassiseter enn det er i dream theater men de er dessverre ikke samlet i et band  :no:

Det er så vidt, det.

Lenke til kommentar

Hmm, som diger Dimmu fan må jeg si meg enig i at det er/var noen geniale musikere i det bandet, men Dream Theater er nok bedre _teknisk_.... Ellers er Dimmu Borgir mye bedre..

Verdens beste band overall IMO:

Pink Floyd

Emperor

Dimmu Borgir

Immortal

Opeth

Nirvana

Lenke til kommentar
Hmm, som diger Dimmu fan må jeg si meg enig i at det er/var noen geniale musikere i det bandet, men Dream Theater er nok bedre _teknisk_.... Ellers er Dimmu Borgir mye bedre..

Pink Floyd

Emperor

Dimmu Borgir

Immortal

Opeth

Nirvana

Hmmm... ser ut som vi har mistenkelig lik smak. :hmm:

Lenke til kommentar

Pink Floyd

Emperor

Dimmu Borgir

Immortal

Opeth

Nirvana

Ser ut som om du glemte Queen :yes:

Lenke til kommentar

Jeg postet Fleetwood Mac tidligere, men det var bare fordi jeg ikke kunne komme på navnet på det som jeg synes er verdens beste band noensinne:

LITTLE FEAT :love: med avdøde Lowell George som frontfigur

minnes: willin'

fat man in the bathtube

dixie chicken

spanish fly

*mimre mimre nostalgia* :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...