Gå til innhold

Verdens beste band?


Zeppelin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zyklon: Grunnen til at de bruker masker er at de ser ut som et vanlig boyband uten, pusegutter hele gjengen. :)

 

Det beste bandet må være Dream Theater.

Må bare oppleves, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått gåsehud når jeg hører på de. DT har jo noen av verdens beste musikanter, og det er helt sykt å høre på dem noen ganger, Dream Theater er så gode at du tror det er kødd!

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
Ingen som liker Queens of the Stone Age, da? Verdens råeste trommis, kul vokalist, og rett og slett råe sanger. Kommer med nytt album 2005.

Det er det sikkert mange som gjør, men Dave Grohl har vært trommis for Nirvana og Tenacious D, i tillegg til at han er frontman for Foo Fighters. QotST er ikke hans beste band, ergo: ikke verdens beste band heller.

 

Tenacious D! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ingen som liker Queens of the Stone Age, da? Verdens råeste trommis, kul vokalist, og rett og slett råe sanger. Kommer med nytt album 2005.

 

Ellers: Tror ikke det er noe band jeg har hørt like mye på som Underworld. Har hørt 500 timer ca. på Underworld. Bra band det og.

Jo, jeg digger iallefall Queens Of The Stone Age og det nye albumet var veldig bra! :)

Lenke til kommentar

Sirenia, Nightwish og Children Of Bodom! Nightwish har (vel, egentlig mer hadde, men...) en god vokalist som synger bra, og de lager god musikk, som er helt min smak. Sirenia lager kanskje noe som er enda mer min smak, men de har ikke produsert så mye enda, og jeg liker å tviholde på Nightwish. :roll: Jeg liker dem enda bedre fordi de har både en mannlig og en kvinnelig vokalist (selv om Nightwish også har dette, så har de bare brukt ham or'ntli' en gang til nå). Children Of Bodom er en helt annen stil, og jeg liker den fordi det er ..tja.. ... jeg klarer ikke å beskrive det med noe annet enn "power metal-aktig", men samtidig har det ..tja.. ... "growle-vokaler". Det er rask musikk, og kanskje litt aggressiv.

Lenke til kommentar

Iron Maiden:

1. De har VERDENS klart beste metal vokalis. Bruce Dickinson kan synge så høyt han vil, men også så lavt han vil uten at man kan høre en eneste falsk tone.

Han er også en meget god sangskriver. De har også VERDENS desidert beste sangskriver-Steve Harris! han skriver sanger med en så fantastisk inlevelse og melodi, at sangene enkelt og greit "stemmer". Det finnes ikke en dårlig overgang eller falsk/upassene tone i sangene han har laget.

 

2. Alle musikantene i bandet er grusomt gode! Nico(trommis) spiller nesten i temoet til Nick Barker(x-dimmu trommis)på basstromma. å det med EN pedal-Nick bruker 2 :yes:

Gitaristene er også veldig teknisk goda, samtidig som de viser kjerlighet til å spille.

Steve Harris er også en fantastisk god bassist.

 

jeg får understreke at allt jeg har skrivd er min personlige mening, og jeg forventer ikke at dere skal være enig i alt!

 

edit: de er også skremmende gode live! syntes faktisk live sangene deres er bedre enn studio versjonene!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...