Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Må nok si meg enig med at Zeppelin er utrolig bra!Selv er jeg mer fan av The Beatles ettersom Beatles faktisk ER det beste bandet noensinne! Det er faktisk fakta og ikke noe man synes med tanke på hva Beatles faktisk gjorde med verden! Liker også King Crimson veldig godt og er stor fan av Red-plata ja!! Man kan ikke si fakta om noe er best. Personlig så liker jeg ikke beatles i det hele tatt. Og syntes ikke at de fortjener tittelen verdens beste band. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Har sansen for Windir. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Personlig så liker jeg ikke beatles i det hele tatt. Og syntes ikke at de fortjener tittelen verdens beste band. Yeah! Mens vi først er kontroversiell: Costello>Presley Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Må nok si meg enig med at Zeppelin er utrolig bra!Selv er jeg mer fan av The Beatles ettersom Beatles faktisk ER det beste bandet noensinne! Det er faktisk fakta og ikke noe man synes med tanke på hva Beatles faktisk gjorde med verden! Liker også King Crimson veldig godt og er stor fan av Red-plata ja!! Man kan ikke si fakta om noe er best. Personlig så liker jeg ikke beatles i det hele tatt. Og syntes ikke at de fortjener tittelen verdens beste band. Om ikke beste så er de høøøøøøøøøøyt oppe. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kiss, AC/DC og Black Sabbath Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Metallica, Children of bodom, Dimmu Borgir og Iron maiden er de beste bandene ever Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Verdens beste band finst ikkje. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Kiss, AC/DC, Pink Floyd, Guns N'Roses, The Clash, Chickorea, Red Hot Chilli Peppers, The White Stripes og seff Van Halen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Pink Floyd, Led Zeppelin, King Crimson, The Mars Volta Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Må vel nesten si: Metalica, Pantera, In flames og guns n' roses... Også Sedated da selvfølgelig (se sig ) Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hehe, Beatles verdens beste =fakta? Jaja..hvordan i all verden har de klart å regne frem seg frem til det? Hvorfor må alle si Metallica? Føles som om Metallica er blitt en sykdom som man aldri blir kvitt. For alt vi vet så kan et ukrainsk bakgårdsband være verdens beste mtp kvalitet. Men min favoritt er Tool. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Queens of The Stone Age!Beste album er Songs for the deaf! Klart! Kjøpte det selv i forrige uke! Har skrevet her før, ja, men jeg endrer så fort favoritlisten min. Random rekkefølge: QOTSA Led Zeppelin Millencolin System of a Down Turboneger Metallica AC/DC Iron Maiden Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Pantera. Respekt! R.I.P Dimebag Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) noen som skal på judas priest konsert den 8. mars? oslo spektrum Endret 11. desember 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Rage Story Of The Year Misfits Metallica Mener jeg, da. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 JEG mener det må være: Pink Floyd Dimmu Borgir Emperor Ram-Zet Nirvana Metallica Dette er alt for forskjellig fra person til person til at man kan bli enig om noen som helst.... Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Neil Young (Crazy Horse) ,Nightwish, Bee Gees, The Band, Vestlandsfanden. Nickelback Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Verdens beste band finst ikkje. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 det finnes så utrolig mange band som er bra...men må vel si meg enig at verdens beste ikke finnes... finnes så utrolig mange bra band!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg