Gå til innhold

Verdens beste band?

Zeppelin

Anbefalte innlegg

Må nok si meg enig med at Zeppelin er utrolig bra!

Selv er jeg mer fan av The Beatles ettersom Beatles faktisk ER det beste bandet noensinne!

Det er faktisk fakta og ikke noe man synes med tanke på hva Beatles faktisk gjorde med verden!

Liker også King Crimson veldig godt og er stor fan av Red-plata ja!!

Man kan ikke si fakta om noe er best.

Personlig så liker jeg ikke beatles i det hele tatt. Og syntes ikke at de fortjener tittelen verdens beste band.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nok si meg enig med at Zeppelin er utrolig bra!

Selv er jeg mer fan av The Beatles ettersom Beatles faktisk ER det beste bandet noensinne!

Det er faktisk fakta og ikke noe man synes med tanke på hva Beatles faktisk gjorde med verden!

Liker også King Crimson veldig godt og er stor fan av Red-plata ja!!

Man kan ikke si fakta om noe er best.

Personlig så liker jeg ikke beatles i det hele tatt. Og syntes ikke at de fortjener tittelen verdens beste band.

Om ikke beste så er de høøøøøøøøøøyt oppe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, Beatles verdens beste =fakta? Jaja..hvordan i all verden har de klart å regne frem seg frem til det?

Hvorfor må alle si Metallica? Føles som om Metallica er blitt en sykdom som man aldri blir kvitt.

For alt vi vet så kan et ukrainsk bakgårdsband være verdens beste mtp kvalitet. Men min favoritt er Tool.

Lenke til kommentar
Queens of The Stone Age!

Beste album er Songs for the deaf!

Klart! Kjøpte det selv i forrige uke! Har skrevet her før, ja, men jeg endrer så fort favoritlisten min. Random rekkefølge:

QOTSA

Led Zeppelin

Millencolin

System of a Down

Turboneger

Metallica

AC/DC

Iron Maiden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...