bernini Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Pre 1980: The Doors Post 1980: Bad Religion Endret 24. november 2004 av gordito Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Uten tvil er bredbandet det beste, ever Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Meshuggah Banebrytende låtskriving. Du har aldri hørt slike rytmer som dette... Etterhvert hører du et mønster i låtstrukturen. Basstrommene og gitarakkordene følger hverandre alltid perfekt, aldri vokal og clean guitar samtidig.. Sangen "I" er den eneste på 15 år som de har brukt 4/4 rytmer i. Tekstene gir rom for tolkning og ettertanke. Stengah: "Beaten to the unforgiving ground Lashed into submission by the inner-starving demon, by its unrelenting hand Still you bow and claim the worshippers pose You kneel to the syringe" Rational Gaze: "Our light-induced image of truth - Filtered blank of its substance As our eyes won't adhere to intuitive lines Everything examined. Separated, one thing at a time The harder we stare the more complete the disintegration" Den beste live-opplevelsen. Fredrik Thordendal er vår tids store gitar-guru. Han leker og utforsker med gitaren. Hver gang han spiller en sang, så forandrer han soloen. Tomas Haake spiller fjellstøtt...mannen må ha en firedelt hjerne. Og vokalist Jens Kidman vakler rundt på scenen med sine velkjente og forvridde positurer. Svensk audiovisuell galskap. De fornyer soundet sitt for hvert album, lager sanger med et unikt særpreg, med et lekent og samtidig voldsomt driv i seg.. De tør å ikke være dumme! Meshuggah for svarte!! Endret 16. desember 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Judas Priest , Iron Maiden,Deep Purple ,Black Sabbath ,Rainbow,Mötley Crue ,Guns`n Roses,Autograph og Tesla ah.... glemte Twisted Sister :!: Endret 24. november 2004 av F-14 Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Metallica og system of a down..De to beste Endret 24. november 2004 av Sitronade Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Iron Maiden, Led Zeppelin og Metallica. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Red Hot Chili Peppers. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Once more. Pink Floyd. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Daft Punk selvfølgelig Og Ferry Corsten da Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Judas Priest , Iron Maiden,Deep Purple ,Black Sabbath ,Rainbow,Mötley Crue ,Guns`n Roses,Autograph og Tesla ah.... glemte Twisted Sister :!: mye bra der ja!!! men må slenge på dimmu borgir, emperor, iced earth, gaia epicus og hammerfall... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Judas Priest , Iron Maiden,Deep Purple ,Black Sabbath ,Rainbow,Mötley Crue ,Guns`n Roses,Autograph og Tesla ah.... glemte Twisted Sister :!: mye bra der ja!!! men må slenge på dimmu borgir, emperor, iced earth, gaia epicus og hammerfall... Hvorfor sier dere så mange band? Det er vel snakk om det beste bandet. Jeg synest Thin Lizzy er best. Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Judas Priest , Iron Maiden,Deep Purple ,Black Sabbath ,Rainbow,Mötley Crue ,Guns`n Roses,Autograph og Tesla ah.... glemte Twisted Sister :!: mye bra der ja!!! men må slenge på dimmu borgir, emperor, iced earth, gaia epicus og hammerfall... Hvorfor sier dere så mange band? Det er vel snakk om det beste bandet. Jeg synest Thin Lizzy er best. er vanskelig å bestemme seg vettu mange som er like bra Lenke til kommentar
simeik Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Iron Maiden, Metallica, Rammstein!!! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Må nok si meg enig med at Zeppelin er utrolig bra! Selv er jeg mer fan av The Beatles ettersom Beatles faktisk ER det beste bandet noensinne! Det er faktisk fakta og ikke noe man synes med tanke på hva Beatles faktisk gjorde med verden! Liker også King Crimson veldig godt og er stor fan av Red-plata ja!! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Queens Of The Stone Age Mine guder, helt totalt Elsker Nick Olivieri og resten av bandet og muskken deres noe så inni hampen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Beste band: Led Zeppelin Min favoritt: AC/DC Min favoritt akkurat nå: Franz Ferdinand Beste norske bandet: Kaizers Orchestra Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Gluecifer & Pearl Jam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg