kesse Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvilke mobiler på dagens marked har støtte for GPS? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nokia 5140i med gps deksel og Siemens SXG75. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Nokia 5140i med gps deksel 5855110[/snapback] ?? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Enhver telefon med Symbian eller Windows Mobile kan kobles til en GPS-mottaker ved hjelp av Bluetooth. Eksempel: Jeg bruker til daglig en Nokia N70 og har en søt liten GPS-mottaker. Ved hjelp av programvare fra TomTom får jeg bilnavigasjon som fungerer helt glimrende. Ved å kombinere en telefon med en "løs" GPS-enhet slipper du å stå helt fast ved valg av mobiltelefon. Det er per i dag kun Siemens SXG75 som har brukbar innebygget GPS blant de vanlige mobiltelefonene. Den har fått sterk kritikk av flere testere, så jeg vil ikke anbefale den telefonen. En Nokia N70, N90, 6600, 6680, osv osv eller en Qtek/I-mate vil gjøre jobben for deg. -snubbel Lenke til kommentar
kesse Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Takk for svar! Det kan jo være et alternativ! Hvor mye ligger de ekstrene gps motagerne på?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 du burde se etter hvilket brikkesett de benytter. Pr i dag er gpser med sirf III chipsettet best. Den som følger med i tomtom5 pakkene har dette om du skal ha tomtom som kjøreprogramvare. Andre er den jeg har som heter holux gr236 som regnes for å være en av de beste. Denne koster vel 1800 på komplett tror jeg (var iallefall det når jeg skulle ha den), men jeg kjøpte den på ebay for en tusenlapp Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg kjøpte en ny GPS-mottaker fra en fyr som importerer direkte fra produsenten i Kina. Kjøpte via QXl og betalte bare 600 kroner. Mottakeren ser fin ut og fungerer helt glimrende. Den kom uten programvare, så den måtte kjøpes ved siden av. Tomtom er et godt valg. -snubbel Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kjøpte samme greia på qxl som snubbel - 600,-. Overrasket over hvor god den er med tanke på at "gode" gps moduler begynner på rundt 1500,-. Det er lov å være heldig i ny og ne .. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 du merker stor forskjell på en med sirf3 chipset og en uten. Med min holux kan jeg sitte innendørs i trehus og få inn relativt gode signaler. Men dere kan jo ha vært heldige =) Er iallefall kjekt med en god gps i byer der husene er litt høye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå