Gå til innhold

Klarer ikke å innstalere drivere. 7900GT

Sonic^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgi hva du har gjort, eventuelle feilmeldinger som dukker opp.

Uten dette kan det jo være vi tror du er evneveik og ikke klarer å sette i CDen med driverne i CD spilleren eventuelt at du er i psykisk utslitt og ikke klarer/orker å laste ned fra nettet.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

Jeg lastet ned drivere fra både nvidia.com og andre plasser. Når jeg skal innstalere driverene får jeg feilmelding med en gang.

Jeg prøvde å innstalere driveren jeg fikk meg kortet skjedde det noe rart. Jeg kom ikke lengre en der windows loader (svart skjerm og windows logo). Den bare sto å loada. Derfor boota jeg opp i sikkerhetsmodus og avinnstalerte skjermkort driveren. Da gikk alt fint til rett etter at windows har loada ferdig, og du skal skrive passorde.

Kan dette ha noe med min mer eller mindre lovlige windows versjon?

Takk!

Lenke til kommentar

Du har sjekka at alt er rett i biosen.

Før du begynner install av drv. :hmm:

Men siden du snakker om mindre lovlig windows, så skal jeg ikke gå

så dypt inn i det men, kan tenkes at du ikje har service pack2

noe som kansje kreves til den driveren. :cool:

Da må du få cracket win først, eller allerbest kjøpe den,

så slipper du bugs...

Endret av snake77
Lenke til kommentar
Hvordan kjører jeg scandisk da?

5886218[/snapback]

start meny programmer tilbehør system tools

start accesories accessabillity system tools

jeg har vanlig xp uten sp1 eller sp2 sp3beta

og driver 84.25

finn ut hva hovedkort du har og flash biosen

last ned drivercleaner.exe og avinstaller drivere for hvergang du avinstaller nvidia drivere.

med nytt hovedkort ble det installert windows på nytt?

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

Min løsning til ditt problem: (Obs, egentlig bare en gjetning, men det kan virke som det har sammenheng)

Du har et hovedkort med nForce 4-chipset, der du bruker nVidias Gbit-nettverkskort, med nVidia brannmur innstallert. Der har mange opplevd at nedlastede filer gjennom nVidia-nettverkskortet blir korrupte når de bruker nVidias brannmur. Skjermkortet ditt virker helt fint, problemet ligger i brannmuren til nettverkskortet på hovedkortet ditt.

Løsning: (forutsatt at min gjetning er korrekt)

Avinnstaller nVidia Firewall. Last ned driver fra www.nvidia.com på nytt, slett den forrige nedlastningen. Innstaller etter å ha lastet ned uten nVidias brannmur, og nyt ditt skjermkort til det fulle.

Lenke til kommentar
Min løsning til ditt problem: (Obs, egentlig bare en gjetning, men det kan virke som det har sammenheng)

Du har et hovedkort med nForce 4-chipset, der du bruker nVidias Gbit-nettverkskort, med nVidia brannmur innstallert. Der har mange opplevd at nedlastede filer gjennom nVidia-nettverkskortet blir korrupte når de bruker nVidias brannmur. Skjermkortet ditt virker helt fint, problemet ligger i brannmuren til nettverkskortet på hovedkortet ditt.

Løsning: (forutsatt at min gjetning er korrekt)

Avinnstaller nVidia Firewall. Last ned driver fra www.nvidia.com på nytt, slett den forrige nedlastningen. Innstaller etter å ha lastet ned uten nVidias brannmur, og nyt ditt skjermkort til det fulle.

5886327[/snapback]

Nå ble jeg faktisk imponert her. Det var akkuratt det som var problemet :D Så nå nyter jeg skjemkortet mitt tl de fulle:D Tusen takk skal du ha! :thumbup:

Endret av Sonic^^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...