:---{D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg bytta litt på hva standard-ikoner for mapper skulle være, men når jeg åpner mapper nå, åpner de seg i nye mapper. (Håper noen skjønte den...) Noen som har noen kloke svar? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Gå inn på ei mappe. Verktøy => Mappealternativer => Vis Her fjerner du haka for "Launch folder windows in a separate process" Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) gå inn på en hvilket som helst mappe for eksempel min datamaskin, så trykker du vertøy som du ser øverst og så på mappealternativer, på generelt under bla gjennom mapper ser du det står "åpne vær mappe i samme vindu" kryss av der. håper det var det du mente edit: jeg har også opplevd at ctrl tasten henger seg opp og da åpner alt seg i nytt vindu Endret 2. april 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Gå inn på ei mappe. Verktøy => Mappealternativer => Vis Her fjerner du haka for "Launch folder windows in a separate process" 5855160[/snapback] Men dette funker ikke.. Ok. Før så gikk den inn og søkte i mappen som ble valgt, men så gikk jeg inn på mappealternativer => Filtyper => Filmappe => Avansert => Ny og der laget jeg en ting som het Open og la inn explorer som tingen som programmer. Og nå funker det greit bortsett fra at den åpner ting i nye mapper. Og det hjelper ikke å emdre på mappealternativer slik som dere mener. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva om du gjør slik jeg sa i mitt første innlegg, bare at du trykker på "BRUK PÅ ALLE MAPPER" etterpå? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 "Launch folder windows in a separate process" Har ikke en dritt med dette å gjøre, Det Maxila sier er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå