snake77 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har hatt adsl fra telenor nå i 12 mnd til i januar. fikk tilbud fra nextgentel om og skifte leverandør, noe jeg gjorde men måtte si opp linja mi selv. Det gjorde jeg, mens ngt skulle koble meg opp ga telenor vekk linja mi.... Det var nå så som så, men da jeg ringte 05000 og dem sier at jeg står på vent pga det er restriksjoner i kabelen... Etter noen dager ringte jeg på nytt til 05000 og dem sier jeg står på vent på adsl Etter 2 mnd ringer jeg 05000 og spør hvordan det går med linja mi, dem sier det er resiksjoner enda, og da tenker jeg at det gjelder alle... tar kontakt med dem som kobler opp i boksene. Dem sier kabelen er for liten, og det må greves nye kabler til våre 4 leiligheter. Etter kort tid flytter en nabo inn i en av leilighetene, der hvor dem begge jobber i telenor. Det går mindre en en uke før dem får adsl, så kontakter jeg 05000 igjen og dem sier at dem har ingen plikt i og levere adsl til meg, og dem er kun pliktig og levere telefoni. Så dette var da begeret begynte og renne over over dårlig kundeservice fra 05000. Så anbefaler ikje så dårlig kundebehandling til noen, det siste der som ble sagt var en av sjefene selv på reklamasjon. Så det sier bare hvor store dem er og at dem kan gjøre hva dem vil. Har lest mye om nextgentel men aldri noe som er i nærhet av telenor. Jeg flytter mot en ngt sentral og dem skal få meg som kunde.. Til alle nye som ADSL kunder så anbefales ikje telenor. dem er for store til og passe på kundene sine... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, men når du sier opp linja di, så kommer du selvsagt bakerst i køen igjen. Du bor på et sted hvor nexgentel ikke har sine egne kabler, og de må da leie på telenors kobbernett. Derfor har telenor, når du sa opp, latt den kapasiteten gått til neste på lista. Her burde du heller klage til nexgentel som selger deg noe uten å ha linje til deg når du bestiller. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Her er jeg faktisk ganske enig med forrige mann, gi heller firmaet som du flytter over til en fullmakt til å avslutte linjen for deg, så gir du dem en større del av ansvaret for at det går riktig for seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå