Piloten5 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kjøpte Logitech® Z-5450 av CSHOP. Problemet er at i venstre høytaller kommer det skrapelyd.. sånn lyd som om en søker med en gammeldags radio. Når jeg trykker på testknappen så skraper det fortsatt selv om høytaleren gir fra seg lyd. Skrapelyden er der selv uten at den er koblet til PC. jeg har prøvd på å bytte om på ledningene og høytaleren uten at dette hjelper. Kan det være en feil på anlegget?? Noen som har vært borti lignende problem? Skal ringe CSHOP i morgen og klage... skal bli spennende å se hvordan dem behandler en klagesak. Dem selger jo billig, men nå skal vi se om dem er seriøse.... Lenke til kommentar
nihility Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du har vel alltids angreretten som du kan benytte deg av da? Den skal det godt gjøres å løpe fra... Lenke til kommentar
Piloten5 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 ja det er klabert... håper dem er seriøse.. vil jo da ha et nytt anlegg.. hvis dem slår seg i vranglås stikker jeg bort på kontoret dems. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå