smeboe Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er det bare jeg som synes det er rart at man ikke har en snarvei til musikk under Off-topic? Vi har jo snarvei Film/TV, Bøker og Tegneserier/Anime, men ikke musikk!! Jeg mener at Musikk i aller høyeste grad også burde være der, slik at man slipper å klikke så mye for å komme seg fra OT til musikk... Just a thought.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Tydeligvis bare jeg som brant for akkurat det der... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Feil, men er veldig få som er innom denne kategorien. Jeg brenner veldig for denne. Tror dette ville senket antall musikkposter som lages i OT-Baren og Annet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Noe folk ønsker fortsatt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Aldri lagt merke til noko snarvei, kor finn du dette? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Aldri lagt merke til noko snarvei, kor finn du dette? 7148182[/snapback] Det lurer jeg på også Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kan oppklare litt rundt dette, tideligere ble det linket til andre forum under OT-kategorien som redirecta til andre forum rundt på forumet som hadde noe med OT å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg