asad Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) edit: løst. Jeg satte kablene inn i hk`ets integrerte panel. lol. :!: Heisann Kjøpte meg et creative SB Audigy 4 kort. Har kobla det til og latsa ned driveren fra nettet ( fulgte ikke med ). Men, jeg får ingen lyd på pcen.Jeg gikk inn i biosen og deaktiverte det integrerte lydkortet. Har lite erfaring med lydkort, er det noe jeg har glemt her? ( tydeligvis er det det ) Endret 2. april 2006 av asad Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 ta ut kortet og reboot. Så avinstallerer du alle drivere til det gamle og det nye kortet samt deaktiverer det gamle i biosen. Deretter rebooter du til pcn er fornøyd og plugger inn det nye (legg inn drivere, pleier å følge med en cd med drivere) Lykke til med nytt kort Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 ta ut kortet og reboot. Så avinstallerer du alle drivere til det gamle og det nye kortet samt deaktiverer det gamle i biosen. Deretter rebooter du til pcn er fornøyd og plugger inn det nye (legg inn drivere, pleier å følge med en cd med drivere) Lykke til med nytt kort 5854881[/snapback] takk. men jeg "fiksa" det netopp tåpelig feil fra min side^^ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 kjapt gjort, bra at alt virker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå