Tee_Kay Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg skal sette opp proftpd admin på serveren min, men får bare denne erroren som viser på bilde. Å når jeg trykker "Submit" kommer jeg bare til en blank side, ingenting skjer. Noen som vet hva feilen kan være ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 riktig passord? ser du nederst står det at den ikke klarte å kobe seg til pga at du ikke hadde skrevet inn passord. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ja, passordet er rett. Når jeg bruker mysql --password=passordet kommer jeg inn. Men kommer det er feil på den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ser du nederst står det using-password: NO det betyr at den ikke sender passord med påloggingsnavn. Kan være det er en sperre slik at root ikke kan logge direkte på f.eks. Prøv å opprett en ny mysqlbruker og prøv med den (phpmyadmin er kjekt til slikt, bruker du linux er også webmin kjekt å ha (men pass på å ikke gi alle tilgang til webmin, alle åpninger inn er en potensiell sikkerhetsrisiko)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå