johnj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 "SP2 + nLite + RyanVM sin update-pack" 5858740[/snapback] Det er fullt lovlig, og en adskillig bedre måte enn å måtte oppdatere installasjonen etter installering. En dårlig setning, men du forstår sikkert. - Service Pack 2, norsk utgave - nLite - RyanVMs Update Pack Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) fant nlite og Service pack 2, men ble litt usikker på den Ryan greia. Hva skal jeg trykke på når jeg er inne på siden? Og så når jeg har alle disse tingene (Windows XP Home CD, SP2, nLite og RyanVMs Update Pack) hva skal jeg gjøre da for å få lagt alt inn på en cd? Endret 3. april 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 RyanVM-fila er i .cab-format, men har selv aldri brukt denne. Andre kan nok svare bedre på hva du gjør med akkurat den. Direktelink: http://www.whatcounter.com/dlcount.php?id=...tePack2.0.4.cab Ellers installerer du nLite, starter programmet og følger instruksjonene. Det er nokså steg-for-stegvis forklaring, så det er vanskelig å gjøre noe feil. Kort oppsummert kopierer du alle filene på Windows-CD-en du har til en egenlagd mappe på harddisken, nLite vil så integrere SP2 i disse, og til slutt lager programmet en ISO-fil som du så brenner ut på CD med SP2 integrert. Den ser ikke like legal ut som en original-CD fra Microsoft med hologram og greier, men gjør akkurat samme nytten. Det finnes så vidt jeg husker en nLite-tråd et eller annet sted på forumet, trolig som sticky. Skal se om jeg finner link til denne for ytterligere informasjon. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 "SP2 + nLite + RyanVM sin update-pack" Noen som kan gi meg linker til hvor jeg kan finne dette?? siden detikke er lov å legge ut i forumet så send meg PM:D Visst faen er det lovlig SP2 nLite RyanVM's Windows XP Post-SP2 Update Pack Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) ja men det var noen som sa at de ikke kunne legge ut informasjon her på forumet om hvor man fikk tak i SP2 osv... Endret 3. april 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 The .NET Framework version 1.1 is a component of the Microsoft Windows® operating system used to build and run Windows-based applications. Altså nokså nødvendig greier for å kunne kjøre applikasjoner laget i .NET, og i dette tilfellet uunnværlig. Den norske versjonen finner du her. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ja men det var noen som sa at de ikke kunne legge ut informasjon her på forumet om hvor man fikk tak i SP2 osv...Røyka bestefars sokker? Siden når ble SP2 ulovlig? Herregud! Tenk litt logisk da ffs! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå