Tåkefyrste Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg er klar over det. Jeg bruker å spille uten skygger, men bare skrudde dem på for å vise hva jeg mente. På nvidiakortet ser skyggene helt nydelig ut. Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det der så ikke bra ut nei. Da tok jeg feil, for skjermen er det definitivt ikke. Må være noe med innstillingene på din PC, det skal jo rett og slett ikke se sånn ut. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er du sikker på at du har de nyeste driverne? Prøv å ta ut kortet og sett det inn igjen da, pleier og funke Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Sånn er det til meg også. Har et gammet Radeon 9700. Tror det er ATI som er problemet. Mener å ha lest noe om at mange flere har samme problem også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Dersom dette er et utbedt problem kommer det nok en fix snarest Synd å tape kuner pga. grafikkbuggs Endret 2. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det der var fælt! Mitt ATI kort har ingenting problem med skyggene (x850xtpe) så enten har du foreldete drivere eller så er det rett og slett en bug. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Bruker siste catalyst, 6.3 Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er en bugg med Skygger i Gress, og Self shadow! Ta av de 2 så virker skyggene helt som de skal på min pc! (x1800xt) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har disse problemene med mitt 1900xtx. Har hatt samme type problemer i andre spill også feks bf2. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 X800 Serien liker heller ikke softshadows/selfshadows eller skygger i seg selv på nye spill.. de bare blurrer og ser helt jævlige ut for å si det rett ut.. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Samme problemene med self shadows på mitt X1900XTX. Andre skygger ser flotte ut. Er ett par små problemer med ATI kort og Oblivion, men de blir forhåpentligvis fiksa i en patch snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå