Skrote Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Tenkte jeg skulle skaffe meg noen cder med noen litt gamle sanger: Tenkte da på sanger som : Eiffel 65 - I'm Blue Alphaville - Forever Young Rednex - Cotton Eyed Joe Inner Circle - Sweet osv.. Noen som vet om noen sanger som er noen år gamle(fra 90-70 tallet) som alltid er skikkelig stas å høre igjen? Endret 2. april 2006 av Skrote Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Vel, hvis du liker litt eldre trance/dance fra 1998-2001, kjenner du kanskje igjen noen av disse: Alice Deejay - Everything Begins With An E Antiloop - Autoload ATB - See U Again Beam vs. Cyrus - Thunder In Paradise Coast 2 Coast feat. Discovery - Home Cosmic Gate - Exploration Of Space Darude - Out Of Control Dave 202 & Phil Green - At The End DJ Tiësto - Lethal Industry Faithless - God Is A DJ FPI Project - Everybody (DJ Jean Remix) Gigi D'Agostino & Albertino - Super Hypetraxx - Hope I Ching - The Forgotten Dream Kosheen - Hide U Nino Lopez Project - Experience (ATB Remix) Pacific Blue - Dawn Paul Van Dyk - Another Way Rank 1 - The Citrus Juicer Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence Vanessa Mae - White Bird (Cosmic Gate Remix) Får alltid frysninger når jeg kommer over en sang jeg hørte mye på for lenge siden. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bomfunk MC's med Freestyler er jo hipp. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvor gammelt er gammelt nok, alt fra 1999 og bakover? Vel, her er en bråte forslag, både velkjente og mindre kjente: A-Ha - Take On Me A-Ha - The Sun Always Shines On TV Ayla - Liebe Dire Straits - Walk of Life Enya - Watermark Enya - Orinoco Flow Enya - Lothlórien Enya - Anywhere Is Faithless - Insomnia Faithless - God Is a DJ Kate Bush - Wuthering Heights Kate Bush - This Woman's Work La Cream - Free Madonna - Frozen Nena - 99 Luftballons Nicki French - Total Eclipse of the Heart Puccini (komponist) - O mio babbino caro Robert Miles - Children Robert Miles - Freedom Sarah Brightman & Andrea Bocelli - Time to Say Goodbye Sash - Ecuador Sash - La Primavera Scooter - Endless Summer Sophie B. Hawkins - Right Beside You Texas - Summer Son Vangelis - 12 O'Clock Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Judas Priest - Deceiver Judas Priest - The Ripper Judas Priest - Tyrant bare digger de sangene Klarer nesten ikke å stoppe å høre på de. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 The Underdog Project - Summerjam og Saturday Vekker sommerfølelsen i meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå