LarsP Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Heisann, jeg er på jakt etter 3-4 klassiske/flotte filmplakater. Det viktigste med disse plakatene er at det er mulig å få tak i ferdigproduserte rammer som passer. Jeg bor i Trondheim og vil gjerne handle rammer i butikk og via internett. De skal være helt enkle og helst så billig som overhode mulig. Jeg er altså ute etter følgende: - Nettbutikker/butikker som selger filmplakater. - Butikker i Trondheim som selger rammer som passer med de overnevnte plakatene. Noen som kan hjelpe? Er det noen som har denne fra IKEA? Var på IKEA her om dagen, men fant kun 50x70 og noen stygge 70x100. Endret 2. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
kosh Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Fann du? Sjølv ute etter rammer rundt 80x60 http://www.artifix.no/pages/paypalcart/alu-matt-black22.php Den der virka kurrant nok, men blir vel dyrt å få sendt i posten.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Poster Paradise er i hvert fall norske Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Plakatene er intet problem, rammene derimot. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) De har rammer på Free Record Shop tror jeg... Edit: Disse passer i alle fall til de plakatene som selges i butikken deres. Det er vel bare å sjekke målene på plakaten(e) du har tenkt til å kjøpe? Endret 17. juni 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg er altså ute etter følgende:- Nettbutikker/butikker som selger filmplakater. 5854423[/snapback] Plakatene er intet problem, rammene derimot. 6325725[/snapback] Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Gå på diverse cd/spill butikker og spør om de har gamle plakater som du kan få eller kjøpe billig.. Jeg fikk nettopp en SVÆÆR king kong poster på spaceworld til en pris av 10kr.. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 I Trondheim har du jo Poster Paradise, så plakater er det minste problemet. Rammer på 91x61 derimot er umulig å oppdrive.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2006 I Trondheim har du jo Poster Paradise, så plakater er det minste problemet. Rammer på 91x61 derimot er umulig å oppdrive.. 6339871[/snapback] Nettopp. Kan gå til f.eks Rammeverkstedet, men det koster jo 4-500,- per ramme. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Det går jo å kjøpe IKEA rammer størrelse 100x70, men siden vanlig plakatstørrelse (iallefall hos Poster paradise) er 91x69 blir det da 4,5cm på hver side ca til overs...ikke noe stort problem i de fleste tilfeller da det kan fikses med farget papir eller ved å ha den kvite kanten....uansett kjedlig. Burde jo være et marked for det...kanskje plakatstørrelsene ikke er standardiserte nok. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 http://www.allposters.com/ - Disse selger ihvertfall med rammer, hvis du skal kjøpe en eller annen ny poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå