NorvegianDad Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har det mye å si om det er vifte på skjermkortet eller greier disse kjøleribbene seg alene..Ser at det er mye billigere med skjermkort uten vifte.hilsen fattig student som øyner håp om et noenlunde bra skjemkort til en billig peng med AGP. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Jo dårligere kortet er jo mindre vifte/kjølesystem eller støre kjøleribbe Dette er uten vifte og fungerer helt ok har selv spilt half life på dårligere kort enn det...... Eller du kan plukke ut et her....... Endret 2. april 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 jeg så på skjermkortet mitt har jeg agp 4x har funnet noen fine med agp 8x,kan jeg bruke 8x eller må jeg finne et med 4x? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 jeg så på skjermkortet mitt har jeg agp 4x har funnet noen fine med agp 8x,kan jeg bruke 8x eller må jeg finne et med 4x? 5854438[/snapback] det kommer ann på hovedkortet ditt hva det støtter... Du kan godt bruke et AGP 8x og AGP 4x i samme maskin til og med AGP x2, men som sagt det kommer ann på hovedkortet ditt....... Jeg kan kjekke det hvis du sier meg hvilket hovedkort du har Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Felt Verdi Hovedkort ID 07/19/2002-VT8366-8233-6A6LVM49C-00 Felt Verdi Hovedkort MSI K7T266 Pro2 (MS-6380 v2.0) Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 oyda,jeg fant visst ut av det..støtter bare 4x. Fikk et tips om et fint program av en kamerat,everest ultimate edition..Det fant det med en gang jo!genialt har sletet ræven av meg lest inn på systemegenskaper ol. Det anbefales sterkt å prøve! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 PCWizard2006 er like bra... du finner det her Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Det var vertfall veldig likt..bortsett fra RU på slutten av navnet. Stemte vertfall med antall PCI porter og RAM sokler. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Men tusen takk for hjelpen verfall!da tror jeg at jeg har infoen jeg trenger til å få kjøpt meg et nytt kort! Lenke til kommentar
lOvebakken Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du kan fint bruke skjermkort som bruker agp8x på et hovedkort som støtter agp4x. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Dog vil ytelsen bli redusert litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå