The Ghost Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har de flash minne da?? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 dette gjelder forsåvit ganske mange andre tema og da, selgere gjør jo nesten allt for å selge ting.. En stakkrs kompis av meg som ikke har litt peil på sykkel endre jo opp med å kjøpe sykkel til 5lakser fordi selgeren sa at det var de beste gira han hadde i butikken, her snakker vi deore gir Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kjempebra research her, gutta! :thumbsup: Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har de flash minne da?? 5862817[/snapback] Det er vel så enkelt at en dvd-opptaker uten harddisk, er en dvd-opptaker uten harddisk. De har ingen form for innebygget minne. Slik som denne. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dere har sikkert som jeg fått elkjøp blader der de viser hva man kan kjøpe ab hardware, software og mobiler. Men det er en ting jeg irriterer meg over: informasjonen til varene.F.eks: "Rask DVD-brenner som takler alle format inkluderrt Dual Player. Frondeksel i sort og hvit samt Nero 6 medfølger.", ok, grei informasjon. Men det står ikke hvor rask den er; bare at den er rask !! Så har vi en harddisk:"Ekstern harddisk fra Packard Bell med hele 160 gb lagringskapasitet. Perfekt til backup eller lagring av bilder, video, musikk osv. Enkel tilkobling via USB.", ja, nesten alle hardisker bra til å lagre video, sanger, osv., men fordi denne er ekstern så er dette enklere. Bra , men de har glemt noe: "Hvor mye RPM har den?!?!?!" Ja, dette irriterer meg litt at de har n00ber til å ta denne jobben, men det værste er informasjonen på dataene: "<Et råskin av eb stasjonær PC fra HP med Intel Pentium 6 640 prossesor, 2048 MB arbeidsminne, 300 gb lagringskapasitet og Ati Radeon X600 skjermkort med 256 MB minne og TV utgang." Ja, men hvor kraftig er CPU'en i ghz?!??!?!!?!?!?!??!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!??!?!?! Arghhhhh Det er også andre annonnser der det bare stårat det er et Ati radeon skjermkort, men ikke hvilken type, arghhhh. Blir litt irritert, blir du?? 5854341[/snapback] 95% av befolkningen fatter ikke slik nerdespråk som "cpu" og "rpm". Nerder er ikke elkjøps målgruppe. De vet jo bedre enn å handle ting på elkjøp. Er vel også litt av "planen" at man ikke skal få vite alt i annonsen. Derfor tar man gjerne en tur innom, snakker med en selger og vips: salg. Lenke til kommentar
.com Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 det jeg har blitt mest irritert over er elkjip reklamen hvor en person får problemer med en data, også reklamerer de for bilnavigasjonsutstyr! noe så latterlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå