Articfare Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg blir også irritert av å lese slike annonser, å når jeg kommer på elkjøp i de ikke kan svare på enkle spørsmål om produkte, da koker det over altså Men, folk som handler på elkjøp, er folk so jeg ser på som ikke trenger å vite feks akkurat hvor rask en dv brenner er, bare at den er rask, for noe annet sier dem fint lite. Det samme med datamaskiner, "dette er en kraftig datamaskin", det er iallefall det eneste min mor hadde trengt å vite, mesteparten av kundene til elkjøp er ikke intresert i hvilket chipset HK har, eller hvor mange mHz kjerna på skjermkortet kjører, eller timings på ram'en Edit: er selv ikke den beste post skriveren, eller svareren, men for guds skyld, lær deg å skriv en post som er grei å lese, den minner meg litt om msn "Ja, men hvor kraftig er CPU'en i ghz?!??!?!!?!?!?!??!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!??!?!?! Arghhhh " 5855730[/snapback] OK . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg blir også irritert av å lese slike annonser, å når jeg kommer på elkjøp i de ikke kan svare på enkle spørsmål om produkte, da koker det over altså Men, folk som handler på elkjøp, er folk so jeg ser på som ikke trenger å vite feks akkurat hvor rask en dv brenner er, bare at den er rask, for noe annet sier dem fint lite. Det samme med datamaskiner, "dette er en kraftig datamaskin", det er iallefall det eneste min mor hadde trengt å vite, mesteparten av kundene til elkjøp er ikke intresert i hvilket chipset HK har, eller hvor mange mHz kjerna på skjermkortet kjører, eller timings på ram'en Edit: er selv ikke den beste post skriveren, eller svareren, men for guds skyld, lær deg å skriv en post som er grei å lese, den minner meg litt om msn "Ja, men hvor kraftig er CPU'en i ghz?!??!?!!?!?!?!??!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!??!?!?! Arghhhh " 5855730[/snapback] Tingen er at de sier at HVA SOM HELST er en "kraftig datamaskin". Det er idiotisk! Selvfoelgelig, uttrykket er relativt, men det finnes da grenser. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Joda, i vår drømmeverden hadde vel elkjøp hatt info ala Athlon 64 x2 3800+ 2.0 Ghz, 1Ghz fsb, 1024kB L2-cache, LDBHE 0601 Men siden de fleste ikke får noe særlig ut av dette uansett, har vel elkjøp forstått det slik at det er like greit å la være. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Joda, i vår drømmeverden hadde vel elkjøp hatt info ala Athlon 64 x2 3800+ 2.0 Ghz, 1Ghz fsb, 1024kB L2-cache, LDBHE 0601 Men siden de fleste ikke får noe særlig ut av dette uansett, har vel elkjøp forstått det slik at det er like greit å la være. 5855900[/snapback] Det hadde jo bare vært fint om det kanskje sto en liten boks ved siden av med slik info. Men dem vet kanskje ikke selv hva dem selger? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Husker den tiden EL-kjøp solge AMD Pentium 4 .. Og Intel XP .. Samt Pentium V (5) .. Mange ganger har de vært helt på bærtur .. Men dette er ofte noe butikken har skrevet ut selv og hengt frempå maskinen.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg blir irritert av å lese posten din jeg. 5854406[/snapback] Agree. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg blir irritert av å lese posten din jeg. 5854406[/snapback] Agree. 5856125[/snapback] Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) edit: nevermind Endret 2. april 2006 av bfisk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Og så roer vi ned ordbruken mot trådstarter. Det er unødvendig og ikke særlig hyggelig, da han allerede er blitt henvist til retningslinjene. Så tilbake on topic: Elkjøps annonser retter seg ikke mot mennesker som kan dataspesifikasjoner. De retter seg mot normale brukere som ikke kan slike betegnelser, men som vil vite litt enkel info om det de vil kjøpe. Lurer de nærmere kan butikkene gi slik info. Disken er forøvrig om jeg ikke husker helt feil 7200rpm. Men dette kan jeg få sjekka i mårra på jobb. Endret 2. april 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Slike reklamer irriterer meg ganske så meget ja. Hater egentlig alt som har med dell å gjøre. Virker egentlig som om de lurer kundene sine til å tru at noe jeg ville vært stolt av å eie for 2 år siden, koster såpass mye nå. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Husker godt Elkjøp-annonser fra tida før ADSL-utbygginga, da maskiner ble solgt med et "lynraskt 56k-modem" og ett års binding til Telenor Internett Pluss eller noe i den dur. På den tida støttet nemlig ikke Telenor 56 kbit - man fikk max 33,6 kbit Endret 3. april 2006 av Wayshot Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det værste jeg ser er PCer som er "bredbåndsklar". HALLO?! Stapp inn et nettverkskort - klar! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Til trådstarter: Vet ikke om noen har kommentert dette tildligere men spar på ropetegna gutt... de kan bli oppbrukt Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Tror jeg slår dere alle...... så imellom dagens reklame og der stod det DVD Recordermed harddisk Mens denna beskrivelsen fra coop prix er help parfekt for det vanlige menneske... Sånn burdte elkjøp og de andre som Expert gjørt..... Det eneste som er feil her er at de har skrivd at den har ram pc333 isteden for ddr-dimm 333 Endret 3. april 2006 av shadow of darknes Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hva var det som var så fancy med den da, SoD? Jeg mener... det finnes da DVD opptakere med harddisk, gjør det ikke? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Edit; "Opptil 100 timers opptak på harddisk. Spilleren er ustyrt med TimeShifting, Instant replay og muligheten til å pause direktesendte TV-programmer. Du kan koble til din MP3 spiller eller digitalkamera for å spille av musikk og bilder. USB inngang i front. Krystallklare opptak fra alle mulige kilder med Diamond Copy teknologien." Er da ikke unormalt med en DVD-opptaker med innebygget harddisk? BTW. "TimeShifting" er vel det samme som å pause direktesendte TV-programmer? .. Hvorfor har de nevnt dette to ganger tro.. Enda en edit; ddr-dimm 333 ? .. Du mener vel DDR-PC333MHz? Endret 3. april 2006 av BeFs Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hva var det som var så fancy med den da, SoD? Jeg mener... det finnes da DVD opptakere med harddisk, gjør det ikke? 5862453[/snapback] Det går vel ikke ann og få en DVD Recorder til TV uten harddisk?? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg trodde det Jeg er el-kjøp Lenke til kommentar
sixx Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 kjøper jeg en CPU er jeg like intresert i å vite hvor mye cahce den har osv. Sånt gjelder med skjermkort å! hvis det står "monster kort med 256 mb!" så er det et 9200 de reklamerer for blir jeg litt irritert ja... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hva var det som var så fancy med den da, SoD? Jeg mener... det finnes da DVD opptakere med harddisk, gjør det ikke? 5862453[/snapback] Det går vel ikke ann og få en DVD Recorder til TV uten harddisk?? 5862485[/snapback] Finnes et par tonn med slike jo . De fleste opptakere under 3000,- er uten harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå