Petoah Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) resident evil: apocalypse half-life 2: gordon half-life 2: alyx half-life 2: gman the simpsons: "will work for duff" the simpsons: classic quotes the simpsons: more classic quotes the simpsons: "welcome" (i silke) the matrix the matrix: reloaded the matrix: revolutions futurama: bender lord of the rings: the two towers kill bill volume 2 che guevara (i silke) manowar (med autograf) 2 stk. in flames nine inch nails opeth - ghost reveries + en che guevara t-shirt en manowar t-shirt (med autograf) en cannibal corpse longsleeve tror d var alt Endret 25. oktober 2006 av Petoah Lenke til kommentar
pian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ingen på rommet, men Iron Maiden på do. The early years promo plakat som jeg forøvrig også har 8x drikkebrikker av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg vet ikke hvordan jeg klarte å glemme London Calling, men jeg har samme plakat som han over meg. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 London Calling. 5873633[/snapback] ooof, akuratt den låta jeg hører på nå ånei, nå kom en annen... velvel, var jo johnny cash da Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 ringenes herre og en dolald plakat Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Red Alert 2, Kill Bill, Matrix, og Anarchy online. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har nå nettopp fått meg det bildet nedenfor i w :198,44 cm h: 114,72 cm ^^ Venter bare på at søstra mi skal bli ferdig å lime sammen Kan dere tro det? Hun sa: Due atte vess eg ska gjøre de herran greinern lissom, så ska eg låne MP3en din! Snakk om utakknemlig unge?! Først gir jeg henne noe og gjøre, så skal hun faen med ha noe for det også?? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har nå nettopp fått meg det bildet nedenfor i w :198,44 cm h: 114,72 cm ^^ Venter bare på at søstra mi skal bli ferdig å lime sammen Kan dere tro det? Hun sa: Due atte vess eg ska gjøre de herran greinern lissom, så ska eg låne MP3en din! Snakk om utakknemlig unge?! Først gir jeg henne noe og gjøre, så skal hun faen med ha noe for det også?? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 London Calling. 5873633[/snapback] Ohh. Den der har jeg og. Og så har jeg Dead Kennedys, Misfits, Haggis, The Exploited, Ramones og Motorhead. De er nok litt utdaterte men har ikke hjerte til å ta dem ned. Har forøvrig ike noe annet å henge opp heller Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Signert Kaizers Orchestra plakat, The Simpsons galleribilde, Tre mindre Sin City plakater, og rastorbator bilde av meg selv- Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Signert Kaizers Orchestra plakat, The Simpsons galleribilde, Tre mindre Sin City plakater, og rastorbator bilde av meg selv- 6060308[/snapback] Haha, av deg selv? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Diverse planetscapes fra deviantart som jeg har trykket opp selv, og en abbey road plakat m/ the beatles. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) -Bushims great quotes of our time -Monster Trucks stunt show -F-18 -Tornado -F-5 -F-84 -harvard -Me bf. 108 b-1 Taifun -En plakat av Jinx fra die another day som pryder hele den ene veggen. Den hang på en kino Endret 8. mai 2006 av Jonulf Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 London Calling. http://www.swagshop.com/products/images/TL50201.jpg 5873633[/snapback] Og i tillegg har jeg fått meg en ny plakat. Rastrerte vedlagt bilde. Og selvfølgelig er London Calling-plakaten tøff. Det er jo et must å ha den! Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 3 Plakater Pulp Fiction Kill Bill Apocalypse Now Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Den + en ølplakat + no annet småtteri. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har en plakat - av frihetsgudinnen - rasterbated. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå