Sleep4Life Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 OHHHH....en eller annen mod slettet det totalt meningsløse innlegge mitt :!: Neida OnTopic: Har nå fått en San Andreas plakat !! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Duacti 999RFerrari 360 Ferrari Enzo Det e damene mine 5855011[/snapback] What? ikke en supersized plakat med Kristina på? 5856765[/snapback] Han har meg "live" han vettu.. Trenger ikke noe plakat da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Duacti 999RFerrari 360 Ferrari Enzo Det e damene mine 5855011[/snapback] What? ikke en supersized plakat med Kristina på? 5856765[/snapback] Han har meg "live" han vettu.. Trenger ikke noe plakat da. 5863864[/snapback] Greit å få ting forstørret, liksom. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Duacti 999RFerrari 360 Ferrari Enzo Det e damene mine 5855011[/snapback] What? ikke en supersized plakat med Kristina på? 5856765[/snapback] Han har meg "live" han vettu.. Trenger ikke noe plakat da. 5863864[/snapback] Greit å få ting forstørret, liksom. 5863919[/snapback] Hjelper det deg...? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 En plakat med diverse hiphop-artister på, og et enormt flagg som ser ut som dette: Hvis noen skulle lure på hvorfor jeg har det flagget på veggen, så er det fordi NZ er mitt andre hjemland Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Disse har jeg på Hybelen min, se vedleggene for bilde 2 x Gatebil Postere pluss en Kalender ifra Gatebil -Monster Truck reklame -En eller annen "back to school party" poster/reklame Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ooh, ooh. Fælt som jeg glemmer. Jeg har også en bakkeoversikt over Hallingskarvet Skisenter. Endret 4. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 audioslave, rage against the machine, barbro plakat fra fhm, og en som heter kiss by tanya chalkin.. sjekk den ut på allposters.com feks. på hybelen har jeg en soad plakat, guns n roses pantera og cassie lane - fhm shameless plakat. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 1. GOAL's Euro All Star Team 2003 2. Mary-Kate og Ashley Olsen 3. Lord of the Rings: The Return of the King 4. 30 Reasons why a Beer is better than a Women 5. Thierry Henry 6. Porsche Carrera 2 7. Fredrikstad Blad's førsteside dagen etter FFK rykka opp i Eliteserien 8. FFK-kalender 9. Beach Babes kalender for 2004 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Når jeg leser sånne tråder skjønner jeg at jeg har blitt gammel. *Mimre* Ingen plakter her i gården, men jeg har faktisk et bilde og to lysestaker på soverommet 5854659[/snapback] Ja jeg tenker at plakater var sånt jeg hadde på barneskolen egentlig. Nå er ikke jeg hjemme, men jeg har vel i overkant av 30 plakater og 20 mindre plakater på vekker, dører, vinduer og tak i rommet mitt. Scarface, Trainspotting, Kill Bill (x 2), Pulp Fiction, Lord of the Rings (x3), The Man Who Wasn't There og The OC for å nevne en liten brøkdel. Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis. 5855947[/snapback] Jepp, husker bildene av rommet ditt. Vakkert. 5855972[/snapback] Men når det er som rommet til wh1te så er det kult. Sikkert andre rom det er fint på og, også kommer det helt an på hva slags plakater det er.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En aprillia RSV 1000R motorsykkel, prodigy, en rasterbation av en ku og en plakat med rocky (tegneserien), i tillegg til et a4-ark mattelæreren gav oss: "Det er først når vi er herre over et stoff, når vi har det i hukommelsen, at vi kan utføre tankearbeid med det. Vi kan ikke tenke med det som står i bøkene i hyllene, (eller på internett, eller i formelheftet.)" Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 -En liten plakat av Gunhild i Gåte. (Finner ikke samme bilde på nett.) -Et map over Cyrodiil. Har også noen plakater liggende i skapet av diverse babes. Denne tråden minnte meg på at jeg burde skaffe meg flere plakater. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Når jeg leser sånne tråder skjønner jeg at jeg har blitt gammel. *Mimre* Ingen plakter her i gården, men jeg har faktisk et bilde og to lysestaker på soverommet 5854659[/snapback] Ja jeg tenker at plakater var sånt jeg hadde på barneskolen egentlig. Jeg hadde nok noen da jeg gikk på u.skolen og. Jeg husker ikke helt. Gammel vet du Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Plz, kjekke gutter på veggen går aldri av moten. Endret 4. april 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En Men In Black-plakat og to gamle fotballplakater. Dessuten har jeg noen selvmalte bilder. Et landskapsbilde, et bilde av korsfestelsen, og en superdetaljert tegning av en Uer . Ikke still spørsmål om motivvalg Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Har disse i leiligheten Scarface Jack Daniels ( Whiskeyen ) The Godfather American History X Blade 2 Warcraft 3 The frozen throne Alien vs. Predator Underworld og en lite Teenage Mutant Ninja Turtles plakat Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Telles skilt som plakater?Tenker da på tynne metall skilt som jeg har hengene på veggen.. 5857331[/snapback] Skilt må telle. Har skiltet til min første bil på veggen. YZ 23712 Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bare et selvmalt bilde og en Iron Maiden-kalender med forskjellig motiv hver mnd =) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Lagde meg ny plakat igår. Damian Marley http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/ad8e4627.jpg Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 *telle på fingrene* {Ø} plakater på mitt rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå