applemania Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 "på rommet?" *knis* 5856808[/snapback] Kjeften Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kjeften 5856817[/snapback] Tihi Men fra spøk til kanon, har en louis royo plakat i stua. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 En gta:sa plakat, og en gta:lcs plakat. Og en large-ass klatre plante over veggen over senga. Er i masse svinger så den dekker ikke mer enn 3-4 meter. Den er cirka like gammel som meg elns, hadde den i nord-norge, når den gikk over hele kjøkken-taket. Tatt masse ledere av den. Den ble stussa kraftig etter vi flytta sør, og alle gangene vi har flytta. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 En rekke små Ringenes Herre plakater (de skal ned!) pluss en stor en med en Rød Drage som flyr over en eller annen by. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Telles skilt som plakater? Tenker da på tynne metall skilt som jeg har hengene på veggen.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Arnold Schwarzenegger Dimmu Borgir Playboy logoen Drink beer plakat Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Telles skilt som plakater?Tenker da på tynne metall skilt som jeg har hengene på veggen.. 5857331[/snapback] Der minte du meg på noe. Jeg har også et bilskilt fra Illinios på veggen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Akkurat nå er det ikke så mange. * Guinness as usual - There's nothing like a Guinness * Kollektivet * Welcome to Woodstock - Wannabe indian reservation Har tenkt å kjøpe meg noen plakater i ramme og glass av Metallica, Led Zeppelin og et par andre digge band, men lommeboken er litt tynn ATM. Kanskje en plakat fra Pulp Fiction også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Har: En Led Zeppelin-plakat (halvtapetsert med Hendrix-bilder) som henger over gitaralteret mitt (dvs. stedet jeg oppbevarer og spiller gitar). og En svææær Jenny Jenssen-plakat jeg nappa ned fra en vegg i Sandefjord i fylla i sommer (dritskummel... seriøst.) Yes. Endret 2. april 2006 av HalTan Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hmm, jeg har en Bryne FK plakat, tre Donald Duck & Co plakater og en med noen folk som sitter på noe sånt skyskraper greier å spiser (Ikea greier tror jeg) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Metallica En monstertruck Iron Maiden Og det er vel det. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 "på rommet?" *knis* 5856808[/snapback] Har ikke alle et rom da? selv om du har hus og greier så kan du vel ha et privat rom hvor du klistrer opp alle plakatene av babesene dine som du ikke vil at dama skal se Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har to Simpsons plakater på rommet. Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Plakater på rommet gikk ut med åtti-tallet.Selv har jeg et maleri av Claude Monèt. 5854722[/snapback] Water Lilly Pond? Ekte? Akkurat nå har jeg ingen, synes det ble for harry. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ingen plakater, men 3 bilder, og dimmebrevet fra militæret. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 1 plakat på soverommet og det er Uma Thurman i den gule Bruce Lee - drakta fra filmen Kill Bill. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 "på rommet?" *knis* 5856808[/snapback] Har ikke alle et rom da? selv om du har hus og greier så kan du vel ha et privat rom hvor du klistrer opp alle plakatene av babesene dine som du ikke vil at dama skal se 5858696[/snapback] Tror nok han mente at det skulle være "I rommet?"? ..vi har jo ikke bilder på rommet, men i rommet. Eller så kunne det nok være "på veggen" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg hadde en Oldboy-rasterbation tidligere, men gikk lei. Det kommer vel en ny en snart. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tror nok han mente at det skulle være "I rommet?"?..vi har jo ikke bilder på rommet, men i rommet. Eller så kunne det nok være "på veggen" 5859893[/snapback] Det høres rart ut. Folk sier jo "på rommet". What the heck.. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) i rommet betyr vel egentlig å befinne seg i det ytre rom, og der tror jeg neppe noen av oss har plakater hengende. det b|real mente var vel enten at noen av oss er såpass voksne og kule at vi ikke har noe rom lenger, eller at plakatene strengt tatt henger på veggen, ikke "på rommet". Endret 3. april 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå