Gå til innhold

Hvem/hva har du plakat av på rommet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Nå er ikke jeg hjemme, men jeg har vel i overkant av 30 plakater og 20 mindre plakater på vekker, dører, vinduer og tak i rommet mitt. Scarface, Trainspotting, Kill Bill (x 2), Pulp Fiction, Lord of the Rings (x3), The Man Who Wasn't There og The OC for å nevne en liten brøkdel. Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis.

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg hjemme, men jeg har vel i overkant av 30 plakater og 20 mindre plakater på vekker, dører, vinduer og tak i rommet mitt. Scarface, Trainspotting, Kill Bill (x 2), Pulp Fiction, Lord of the Rings (x3), The Man Who Wasn't There og The OC for å nevne en liten brøkdel. Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis.

5855947[/snapback]

Jepp, husker bildene av rommet ditt. Vakkert. :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

5855947[/snapback]

Jepp, husker bildene av rommet ditt. Vakkert. :love:

5855972[/snapback]

Feel free to stop by. :wee:

Jeg gleder meg til å flytte for meg selv. Blir et litt mer stilistisk preg på film-arten da. Mer svart/hvitt og rammer på alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...