Newt32 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har fire Matrix plakater som dekker to vegger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nå er ikke jeg hjemme, men jeg har vel i overkant av 30 plakater og 20 mindre plakater på vekker, dører, vinduer og tak i rommet mitt. Scarface, Trainspotting, Kill Bill (x 2), Pulp Fiction, Lord of the Rings (x3), The Man Who Wasn't There og The OC for å nevne en liten brøkdel. Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis. Heldi-gris. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nå er ikke jeg hjemme, men jeg har vel i overkant av 30 plakater og 20 mindre plakater på vekker, dører, vinduer og tak i rommet mitt. Scarface, Trainspotting, Kill Bill (x 2), Pulp Fiction, Lord of the Rings (x3), The Man Who Wasn't There og The OC for å nevne en liten brøkdel. Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis. 5855947[/snapback] Jepp, husker bildene av rommet ditt. Vakkert. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Om du gidder legge litt innsats i å skaffe de får du så godt som alt av plakater gratis. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 På veggen har jeg en stor rasterbation, Kill Bill-plakat, Pulp Fiction-plakat og Scarface-plakat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nå er ikke jeg hjemme, men jeg har vel i overkant av 30 plakater og 20 mindre plakater på vekker, dører, vinduer og tak i rommet mitt. Scarface, Trainspotting, Kill Bill (x 2), Pulp Fiction, Lord of the Rings (x3), The Man Who Wasn't There og The OC for å nevne en liten brøkdel. Plakater er fint, spesielt når man får dem gratis. 5855947[/snapback] Jepp, husker bildene av rommet ditt. Vakkert. 5855972[/snapback] Feel free to stop by. Jeg gleder meg til å flytte for meg selv. Blir et litt mer stilistisk preg på film-arten da. Mer svart/hvitt og rammer på alt. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hmm.. Simpsons-plakat, Mephisto fra Diablo 2, USS Wisconsin, en stealth-bomber, Sauron.. var vel alt. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 I tillegg til den en supercars kalender og et par bilder fra konfirmasjonen og ungdomsskolen. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tomb Raider / Hitchblade 2x Metallica "Paradis" Nissan Skyline King Arthur filen (WHAT!?) Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 I tillegg til den en supercars kalender og et par bilder fra konfirmasjonen og ungdomsskolen. 5856130[/snapback] Det brand of norsk Ungdom! HAHA! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jimi Hendrix, Aylar og masse Vålerenga skjerf å klitremerker Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 *se seg rundt* - Victoria Francés - Vampire Girl - Victoria Francés - Triptych - Hans Rudi Giger - Birth Machine - *navn jeg ikke husker* - Jaws From Hell - Sonata Arcticas album Reckoning Night - Turisas' album Battle Metal - Omnium Gatherum og albumet Years In Waste - Plakat av The Haunteds album rEVOLVEr - Mnemics album The Audio Injected Soul - En miniplakat av Dimmu Borgir som jeg ikke har giddet å ta ned Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ingen plakater, men et amerikansk flagg. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har en plakat fra corpse bride pluss en hel del rasterbations. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 We and Ralph Myerz & the Jack Herren Band-konsertposter. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ro ned, vi har fått med oss at du har en neger som dekorerer veggen din nå. 5855425[/snapback] =/ Ja, de vet vel det. Trippelpost. Fatter ikke hvordan det gikk til. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Radiohead (Ok Computer - hvit) Pink Floyd (Wish You Were Here - hvit) John Lennon (som spiller inn Imagine - hvit) Sigur Ros (fransk plakat fra Takk...-turneen - sort og beige) jeg prøver å holde plakatene litt minimalistiske og matchende :] Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Duacti 999RFerrari 360 Ferrari Enzo Det e damene mine 5855011[/snapback] What? ikke en supersized plakat med Kristina på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå