Sleep4Life Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) *se seg rundt om kring* - G-Unit (50 Cent, Lloyd Banks og Young Buck) - Limp Bizkit (Likte de da jeg var mindre) - Good Charlotte (Samme som over) - Thierry Henry - Francesco Totti (Hater han, men dekker over et lite stygt hull) - Cristiano Ronaldo - Raul - Ronaldinho - Sylvain Wiltord ellers er det en Arsenal vimpel bak skjermen Og til slutt en svær plakat av Bruce Lee. Fra nå må postene innholde bilde av plakaten Endret 3. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har en del Simpsons-plakater(3?), Ringenes Herre, også har jeg plakater fra lokale musicaler; money og The Wall. Ikke så mange, lite rom.. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 jeg har også et kjempe lite rom med skråtak. men har klart og få inn 2 giga plakater (G-Unit og Bruce Lee) Lenke til kommentar
Seether Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har en plakat med Red Hot Chilipeppers, en med Nemi og en med Bender Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) type dobbelpost Endret 2. april 2006 av kfz Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bender og Vincent og Jules (Pulp Fiction) Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Bender og Vincent og Jules (Pulp Fiction) 5854376[/snapback] genialt med en gang jeg så at du hadde skrevet pulp fiction sa Jay-Z det i sangen hans! :!: måtte bare nevne det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har en plakat med to kaniner, også står det "if you smoke after sex, you're doing it to fast" ellerno. Har et par plakater jeg ikke har hengt opp etter jeg skifta tapet osv. Rett og slett glemt det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har to plakater av marilyn Monroe. De ser sånn ca slik ut: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hadde plakat av Tweety og Simpsons, men jeg tok dem ned da jeg skulle begynne å pusse opp. Et halvt år har gått og jeg har enda ikke begynt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 - Corvette Speedster - McLaren GTR - Porsche Carrera GT - Lamborghini Diablo VT - Ford Mustang Shelby GT500 - Homer Simpson Deep thoughts of Homer Simpson If Somethings HARD to do, then its NOT worth doing. Hos fattern: - Nissan Skyline GT R-34 V-spec. II - Ford Mustang Shelby GT500 Fastback (Husker ikke eksakt) - Kama Sutra plakat med masse damer på Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 her er det: Ringenes herre plakat 2 stk GTA San andreas Simpson plakat Trainspotting plakat Og en merkelig hippie plakat me no sommerfugl og blomster og no greier på... Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har 3 stk.. Classic Simpsons quotes Homer på døra inn(You have to speak up, I'm wearing a towel) Province of Cyrodiil, kartet til Oblivion. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 En 4x4-siders (A4) printet plakat med en Gary Larsson tegning Chevrolet Impala Judas Priest-plakat (bilde av album) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ingen, men jeg har en Ringenes Herre-kalender fra 1996. Den fungere faktisk i 2003, men jeg har den der pga de fine bildene... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 2001 a space odyssey Reservoir dogs Star wars a new hope Pink Floyd Animals Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har et stort bilde av verden: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Denne pryder plassen over TV'en hjemme i min hule Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Når jeg leser sånne tråder skjønner jeg at jeg har blitt gammel. *Mimre* Ingen plakter her i gården, men jeg har faktisk et bilde og to lysestaker på soverommet Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Nissan Skyline Dimmu borgir Dame på motorsykkel Og de onde fra ringenes herre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå