linuxmakke Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei. Jeg har lyst til å begynne å lære 3d, hvilken programmvare anbefaler dere og hvilken vei skal jeg gå for å lære dette? MVh Erlend Halvorsen Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ingen som kan hjelpe meg ? Forresten glemmte jeg å si at jeg kommer til å bruke mac til det. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tror nok du må vente litt lengre enn 2 timer på en søndags ettermiddag. Hvis du er ute etter noe gratis, sjekk Blender. Ellers har du alle prisklasser, blandt annet Lightwave 3D 9 og Vue 5 Infinite bundle for den latterlige lave prisen av 700€... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 For MAC er vel Fom-Z og Maya best. AKIRA Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 CINEMA 4D kan vel også brukes, er ikke sikker om det funker på mac, men..jaja Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Men hvilken vei skal jeg gå for å lære det ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det enkleste prgramet å starte med er vel SketchUp Last ned trail versjonen å test litt, er foresten noen tortorails som følger med Trenger du hjelp med programet, spør her Endret 3. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Det enkleste prgramet å starte med er vel SketchUp Last ned trail versjonen å test litt, er foresten noen tortorails som følger med Trenger du hjelp med programet, spør her Endret 3. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Absolutt. Start mye heller med SketchUp enn med 3D Studio Max, Cinema 4D, AutoCad og de programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå