RulleRimfrost Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Av gammel vane bruker jeg ikke belaste maskinen mens den encoder film og musikk, av frykt for at det skal bli lagg og hakking i materialet. Er dette en bortkastet frykt på XP og rimelig raskt utstyr ? Bruker NERO, DVDshrink, EAC og brenner med 8MB cache... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Enig med deg, bruker aldri maskinen viss den encoder film. Men i det siste med: 2048RAM AMD 64 4000+ 2,4 @ 2,6 ghz.. har jeg brukt maskinen uten noe å si på kvalitet på filmen etter på. Så tror ikke det burde være noe problem, kommer jo annpå. Viss jobbe vil si skrive i word og surfe litt går det nok fint. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har stygge erfaringer med å bruke PCen under encoding Jeg bruker Dr. Divx da og har fått flere delvis ødelagt siden jeg brukte PCen (tror jeg). Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Aldri hatt problemer under encoding og bruk av maskinen samtidig. Se film, høre på musikk eller spille går helt greit. Tar litt lenger tid og bli ferdig er det eneste. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Aldri hatt problemer under encoding og bruk av maskinen samtidig. Se film, høre på musikk eller spille går helt greit. Tar litt lenger tid og bli ferdig er det eneste. 5854542[/snapback] Har heller ingen problemer med dette. Recoder mye med dvdrebuilder og CCE og aldri harr noe problemer med noe som helst bortsett ifra litt treg maskin. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er vel til akkurat slike ting dualcore har sin hensikt Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Tror jeg skal bare kjøre. Har jo nok RAM, to disker og cache i hue å r..va. Er nok bare en gammel uvane fra da vi kjørte K6 på Via-kort. Ganske kjedelig å vente mens Nero bruker over halvannen time å transcode en film til HD, og jeg bare må få brent en CD. Windows burde jo klare å fordele resurser, selv på singelcore... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå