Forumforumforum Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Trenger hjelp til prisantydning av snowboard! Snowboardet er et Lib-Technologies, modellen "Jamie Lynn" 157 cm langt. Brettet er 2001/2002 mod. Men ble kjøpt januar 03' Bare platen kostet da 6000 ,- men hadde nypris på omtrent 8000,- Brettet har blitt brukt lite, mest 03' sesongen.. 04/05 sesongen kjørte jeg snowboard 1 eneste gang.. og 05/06 har jeg ikke brukt det :S derfor jeg selger det! Bindingene er Burton Freestyle og skoene Burton Breed. Skoene er i størrelse 44 og ble kjøpt i desember 05' (si også ifra om den er feilpostet) Undersiden: Oversiden: Edit: Så noen hadde solgt lik plate for 3200 nå.. ( bare platen ) og ikke minst, hvor burde jeg legge ut annonse ? Endret 2. april 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Geita Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Du punga ut gitt. Og visst du ikke har solgt: Jeg hadde ikke betalt mer en 2750,- for hele greia. Om alt er strøkent sådan. Gamle Burton Freestyle-bindinger frister lite. Brøl ut på Board-Unity.org-forumet Pluss en annonse hos Fri Flyt og din lokale avis? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 tja, 2750.. da har den større bruksverdi enn salgsverdi tenker jeg.. la ut en annonse på nettet.. en tok kontakt.. men skoene var visst for små for han.. men vi kom frem til ca. 4000 ,- for alt.. men tror ikke det blir aktuelt å selge.. for kan hende jeg kjører brett igjen om jeg får tid til det neste år.. så.. men uansett, takk for at du tok deg tid til å skrive.. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ville tilbudt å selge pakken uten sko også. Det er ofte litt knot å få solgt de med tanke på passform o.l. Prøv Qxl.no? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 jeg sa det til han.. men han måtte se det ann.. han skulle ringe om han skulle til trysil før jeg stikker på ferie, så han kunne kikke på det.. Om han ikke kjøper tror jeg at jeg kuler salget litt.. heller sparer brettet, iogmed at jeg ikke vokser selv.. og trenger ikke bedre brett.. (brettet er jo egentlig "2pro4me" ;P ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Det var litt langt da. Hvor lang er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå