pstub Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hei! Holder på å teste et A8N32-SLI Deluxe her nå, og har et lite spørsmål. Jeg tester RAID for første gang (RAID 0 med to 74GB Raptor disker). De er koblet til nVidia RAID kontrolleren, men jeg har også to andre disker som er koblet til samme kontroller. Men de andre dukker ikke opp i Windows! Og ikke i BIOS heller for den sakens skyld. Kan man ikke koble til andre disker enn RAID diskene til samme kontroller? Oppsummering: Det er 4 kontakter, men bare 2 av dem brukes til RAID. Kan de andre to benyttes til NON-RAID bruk? Eller MÅ jeg bruke de andre kontaktene til det (Silicon)? Problemet er at en av Silicon kontaktene er på I/O panelet, og det er litt upraktisk! På forhånd takk for hjelpen alle sammen! Endret 2. april 2006 av pstub Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg ville postet denne under lagringsmedier. Hmm på mitt kort er det 4 røde kontakter til RAID og 4 sorte til "vanlig". Vet ikke helt hvordan du skal gjør det. Ville bare si at denne ikke helt riktig postet. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Jeg ville postet denne under lagringsmedier. Hmm på mitt kort er det 4 røde kontakter til RAID og 4 sorte til "vanlig". Vet ikke helt hvordan du skal gjør det. Ville bare si at denne ikke helt riktig postet. 5854236[/snapback] Vet ikke om jeg er helt enig med deg jeg.... Det er jo hovedkortet og kontaktene på dette jeg spør om, ikke HardDiskene mine... De vet jeg jo at funker... Men at jeg ikke er enig med deg, betyr ikke nødvendigvis at du har feil! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg