Gå til innhold

Kjøp av bærbar pc

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et budsjett på 10 000 kr, til kjøp av bærbar pc. Ikke et øre mer!

Jeg lurer på hvilken pc jeg bør kjøpe...

Fint vis det går ann til å spille spill som CS 1.6 på den.

Den skal brukes til:

Skole

Surfing

Spille lettere spill (Men ikke for lette :p )

Fint om den har Firewire, og 80 GB harddisk.

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk.. Jo, så grei ut den.. Mye for penga, selv om designet ikke akkurat var så bra, men.

Flere forslag her eller?

Har sett på noen bra IBM pcer, også har jeg sett etter en MacBook Pro til under 10 000,- men de er ganske så dyre :p

Lenke til kommentar

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=27452

Grafikkadapter

produsent : ATI

type : MOBILITY™ RADEON® X600SE 256 MB HyperMemory™

minne : 128 + opptil 128 MB

minnetype : DDR Video-RAM + DDR-RAM (systemminne)

tilkoblet buss : 16x PCI Express

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=28382 tilbud

Grafikkadapter

produsent : ATI

type : ATI Radeon® X300

minne : opptil 128 MB

http://www.psdata.no/ps.asp?it=121849&mlevel=090200

Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

5855870[/snapback]

Er det mulig?

Kjøp av bærbar pc

det er da et godt nok emne? er du litt gretten idag eller?

Endret av cocay
Lenke til kommentar

Hvis du hadde giddi å lese så langt som den første setningen i innlegget mitt hadde du sett at denne kategorien her har EGNE retningslinjer for emnefelt, i forhold til resten av forumet.

Les innlegget mitt, les tråden jeg linker til, og fiks på ditt emnefelt. Så er alt i orden.

Lenke til kommentar

"komplette systemer"

greit med laptop er å gå for skjermkort, da den alene vill være flaskehalsen på de fleste laptopper. fordel å gå for en pentium m eller turion. tror de fleste dagens cpuer sempron eller ikke går greit på en laptop. en laptop har alltid plass til 2 ram moduler, se til at du kjøper en med 1x512 så når du skal ha mer ram at du slipper å kaste ut en, bruktmarked etc. 4 celler bateri varer 1 time 8 celler 3 timer etc. koster es kå je orte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...