Anterialis Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har prøvd meg litt forskjellige steder på forumet, uten å få noen god tilbakemelding. Saken er den, at jeg har en 20.1" widescreen fra Dell med en oppløsning på 1680*1050. I alle spill og selv i skjermsparingsmodus (når bilder sklir over skjermen) er den en lagg som går hvert sekund. Liksom, bildet sklir vakkert over, men så "hopper" det hvert sekund. Dette skjer også i alle spill og egentlig alt der hvor det er en jevn bevegelse på skjermen. Unntaket er filmer som blir avspilt på pc-en. Er det noen som vet hva denne laggen kommer av? Det har ingen ting å si hvor stor oppløsning og hvor bra grafikk jeg kjører på spilla, det lagger fortsatt hvert sekund. Resten av tiden går det kjempe glatt... Dette er min pc: CPU: Athlon 64 4200+ x2 G.Kort: XFX Geforce 7800gtx H.Kort: Asus A8N-sli premium Ram: 2x Corsair twinx1024-3200xl Strøm: Hiper Strømf. atx 580W Jeg har lastet ned den nyeste skjerm-driveren. Burde jeg bruke spesielle drivere for widescreen eller noe? Håper virkelig noen vet svaret, da det plager meg skikkelig at det lagger sånn i spill, som jeg vet kan gå glatt!! Har ikke prøvd å montere en 4:3 skjerm enda... På forhånd takk Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvor rask er egentlig skjermen din, for jeg tror dette skjermkortet ditt skal takle dette, men det går jo ann å gå ned litt i spec. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Har ikke noe å si på hvordan specs jeg kjører. Lagger sånn uansett. skjermen er 16ms og 12 g2g Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg har samme skjerm som deg, men resten av systemet ditt er ganske mye bedre. Jeg har derimot ikke opplevd det du beskriver. Du trenger ikke noen spesiell driver for widescreen, kanskje du burde kjøre driver cleaner og installere nyeste driverne til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hverken widescreen eller total-oppløsning er noe som helst problem for oppsettet ditt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dersom du har problemer med ytelsen er vel skjermen det aller siste du bør tenke på. Har du testet hvilken ytelse du får i non-grafikk benchmarkprogrammer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå