Ruger13 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 jeg er plaget med at jeg med jevne mellomrom mister bredbånds tilkoblingen enten forsvinner hele internett tilkoblingen ellers forsvinner bare tilkoblingen til enkelte sider da spesielt startsiden.no mens feks. VG.no fungerer med maks hastighet. dersom jeg drar ut el. kontakten på ruteren og putter den i igjen så virker alt til det samme sjer igjen jeg har en "stjelenor" tilkobling og routeren er en "X-micro 11g wireless broadband router" hva kan være problemet Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 * Legge til i mine innlegg siden jeg har eksakt samme problem * Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Har du prøvd å oppdatere firmwaren til routeren? har du koblet splitter etc riktig? (har du ikke gjort det kan linjen droppe hvis du tar av telefonrøret) Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har hvertfall oppdatert til nyeste driver og firmware. Jeg fulgte manualen fullt ut. Det virker som den kun kobler ut når jeg laster ned noe. Det virker som det er slik det er. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er det noen forskjell om du kjører trådløst eller på TP? Kent Lenke til kommentar
Ruger13 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 wireless er deaktivert alt går på TP Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hvis ruteren er egen boks fungerer det hvis du kobler pcn rett i modemet? Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg får ikke koblet direkte til ruteren med en kabel siden ruteren er i et annet rom. Jeg kobler til med dette trådløse nettverkskortet: D-Link DWL-G132 108 Mbps USB Lenke til kommentar
Ruger13 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 hvis ruteren er egen boks fungerer det hvis du kobler pcn rett i modemet? 5855339[/snapback] ja direkte fra modemet fungerer helt fint men jeg er avhengig av 4 uttak Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 da er det vel kanskje bre å vurdere en annen ruter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå