oPeq Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Howard B: Drit i å stjel tråden min da? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Beklager, skal ikke avbryte mer. Det kan virke som om den nye kabelen din er defekt. Så lenge du har fått riktig kabel.. som du sier at du har så skal det ikke være noe annet enn å bare plugge den i. Lenke til kommentar
oPeq Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hmm, jeg flyttet dataen nærmere modemet, og testet en helt lik kabel(bare kortere) som jeg fikk med Telenor. Og når jeg tar den inni lyser det ikke i nettverkskortet, som når jeg tar den gamle i. Edit: På nettverkskabelen står det: " TYPE CM 24AWG 75*C (UL) E188630 CSA LL81295 FT4 ETL VERIFIED TIA/EIA-568-B.2 CAT.5 Patch Cable VTP EVERNEW 3J07JA006". Endret 7. april 2006 av oPeq Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hmm, veldig merkelig. Dersom du har tilgang til et multimeter kan du prøve å ohme alle pinnene for å sjekke at det ikke er brudd i kabelen. Og du er 100% sikker på at den gamle ikke er krysset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå