olmaka Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hjelp! De 2-3 siste ukene har jeg IKKE fått lastet ned NOEN spill-demoer fra Gamer.no (eller andre steder). Alt ser bra i starten, men etter at 2-25% av filen (.exe eller .zip) er nedlastet, «fryser» tallene på nedlastingsvinduet. Etter ytterligere noen minutter, får jeg feilmelding med beskjed om at filen ikke lot seg laste ned. Har forsøkt å laste ned GT Evolution minst 5 ganger fra Gamer.no og to ganger fra Gamershell.com, men med samme begredelige resultat... Forsøkte å laste ned Condemned hos Gamer.no (02.04.06 – kl12.30), men nedlatingen «frøs» etter 21%... Har også prøvd å laste ned demoer jeg tidligere har lastet, men heller ikke disse får jeg laste ned lengre - «Übersoldier» stoppet etter 2%...(lastet den problemfritt ned for én måned siden). Nedlasting av spill-demoer og andre filer, har fungert fin i over ett år. Men ikke nå lengre. Hva er feil, og hvordan kan jeg fikse dette? (Har ikke noe fildelings-program (som JEG vet om) utenom WinMX, og det har jeg ikke bruk på over et halvt år (deler maskinen med en person som ikke kan mer om PC enn enkel surfing).. Men jeg HAR merket en annen uregelmessighet siste tiden; når jeg klikker på ikonet for mitt bukernavn (etter oppstart av maskinen), kommer det på «skrivebordet» opp en beskjed fra Norton om at virusbeskyttelsen er slått av. Dette skjer mens innstillingene for mitt skrivebord lastes inn, beskjeden forsvinner i løpet av 2-3 sekunder. Når jeg deretter ser på sikkerhetssenteret i XP, er all beskyttelse slått på. Alt annet virker normalt). Martin ADM3000+, 128MB Grafikkkort 1024MB RAM, 200GB HD Windows XP Norton Antivirus 2006 4000kb/s (fiber) bredbånd (fikk oppgradert fra 2000kb/s for ca. én uke side, men problemene startet før den tid) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei! Søk etter virus og spyware på pcen. Sett opp en god brannmur som for eksempel ZoneAlarm. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå