tipptopp Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Heisann, jeg har en del gammel Hi8 videokassetter som jeg tenkte å overføre til DVD. Jeg har ett tv-kort av typen PowerColor Theater 550 pro pcie, og programpakken Nero 6 Reload. Som på de fleste gammle video opptak av denne kvaliteten så er det av å til litt "snø" mellom senene, og dette er da problemet. Når jeg benytter Nero Vision Express 3 til å "capture" disse Hi8 opptakene så stopper programmet opptaket vær gang det kommer litt snø,forstyrrelser eller bilde blir mørkere...Har forsøkt med di flest innstillinger i programmet, men til ingen nytte... Jeg har også programmet Cyberlink Power Director, her har jeg ikke dette problemet i det hele tatt. Pga at mulighetene med dette programmet er litt begrenset så ønsker jeg på det sterkeste å benytte Nero.. Jeg har forøverig sjekket at Nero støtter mitt tv-kort. Er det noen som har forslag til løsning så er jeg meget takknemmelig.... Endret 3. april 2006 av tipptopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå