Motcho Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hei og hallo folkens. Endelig er TES: Oblivon kommet å nå er tid for å komme igang. Jeg kjører en test ala www.srtest.com for å sjekke om PCn min er kapabel til å kjøre spillet. Et overraskende svar venter meg.. Tester stryker meg på flere punkter. Den sier blant annet at prosessoren min ikke yter mer enn 800 MHz mens i biosen er prosessoren registrert som 1,8 (Laptop).. Hvis man sjekker egenskap på min datamaskin så sier den også 800 MHz. Samme gjelder RAM.. Beskjed om at jeg har 384, men jeg har egentlig 512 (+ 1024 som ligger rett foran nesa på meg). Jeg trenger hjelp til å løse problemet mitt, jeg ber på mine knær, hehe. Er søppel lei av at laptopen min lever sitt eget liv Takk M Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 den klokker seg ned etter belastning.. høyreklokk på skivebord > egenskaper > skjermbeskytter > strøm > sett på "max systemytelse" eller lignende. Lenke til kommentar
Motcho Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Den står på hjemme/kontorpult.. Valgene jeg har er: Hjemme/kontorpult Bærbar Presentasjon Alltid på Min. strømstyring Maks. batteri Lenke til kommentar
Motcho Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan får jeg den klokket opp igjen da? Den sier fortsatt det samme. Lenke til kommentar
Motcho Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Vi bare bumper denne i tilfelle noen andre har noe å bidra med:) Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 sett den på PRESENTASJON, og høyreklikk på min datamaskin, egenskaper. se hva det står på hastighet da kan gjøre storforskjell dersom du setter i laderen og lader den opp til hundre prosent. Mvh Sweet Lenke til kommentar
Motcho Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Takk for at du tar deg tid til å hjelpe eg. Har fortsatt det samme problemet.. Tror kanskje problemet kan ligge en annen plass uten å ha nå spesiell peiling.. Laderen er i og batteriet er ladet helt opp Synes det er rart.. Edit: Har testet alle di forskjellige mulige strømoppsettene. Endret 2. april 2006 av Motcho Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Den sier blant annet at prosessoren min ikke yter mer enn 800 MHz mens i biosen er prosessoren registrert som 1,8 (Laptop).. Hvis man sjekker egenskap på min datamaskin så sier den også 800 MHz. Samme gjelder RAM.. Beskjed om at jeg har 384, men jeg har egentlig 512 (+ 1024 som ligger rett foran nesa på meg). Hvis du har amd, kan de oppgis som 1,8, mens i virkeligheten er de ikke mer enn 800 mhz. Var en del av en markedføringsstrategi - 1,8 skulle tilsi at den yter tilsvarende som intel 1,8 Ghz, selv om den bare er 800Mhz... Ram - har du skjermkort med delt minne? Ser ut som 128 Mb er "reservert" av skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå