Tor Rasmussen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har nettopp kjøpt denne telefonen brukt og lest bruksanvisningen nøye. Har alle telefonnumerne på simkortet, men for å kunne legge til taleaktivering, bilder til kontakt, osv.. så må kontakten ligge i telefonens egen telefonbok. Kopierte alle kontakter til telefonminnet, men nå er alle listet opp dobbelt i telefonlisten. En gang for sim, og en gang for telefonminnet. Hvordan fjerner jeg visningen av kontakter på sim-kortet uten å slette sim-kortet? Lenke til kommentar
jic Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Gå på innstillinger og velg vis kontaktene fra telefonminne ikkke begge, Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Gå på innstillinger og velg vis kontaktene fra telefonminne ikkke begge, 5853989[/snapback] Noen som kan gi meg en mer detaljert menysti? Jeg fant ikke den optionen. Altså: Innstillinger -> osv -> osv -> "vis kontakter fra telefonminne" Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Gå på innstillinger og velg vis kontaktene fra telefonminne ikkke begge, 5853989[/snapback] Noen som kan gi meg en mer detaljert menysti? Jeg fant ikke den optionen. Altså: Innstillinger -> osv -> osv -> "vis kontakter fra telefonminne" 5866701[/snapback] Spørs også hvilken mobil du har da!.. Jeg har D600, og det er enten eller med meg.. Enten ha de på sim-kortet (tryggere) eller å ha de på telefonminnet.. Du kan jo lagre kontaktene dine på PC'en eller noe lignende.. Jeg har gjort det.. men jeg "lærte" det etter "the hard way".. En kompis av meg klarte å slette hele tlf.boken min... ugg ugg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå