Gå til innhold

Bruker du briller?

Zappza

Bruker du briller?  

430 stemmer

1. 1. Bruker du briller?

• Ja
      98
    • Nei
      241
    • Bruker linser
      79
    • Brukte tidligere
      12

Anbefalte innlegg

Når vi snakker om dette med briller og slikt, er det bare meg som synes noen jenter kler briller ekstra godt? Tenker fks. på disse lekre modellene med briller, som du finner avbildet i brillekataloger og slikt  :blush: Men også en del jenter i det vanlige liv...

Har vel kanskje en brillefetish  :!:

5885938[/snapback]

Hunden din kler brillene :)

Hm, men sikkert ikke uvanlig at noen ser bedre ut med briller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når vi snakker om dette med briller og slikt, er det bare meg som synes noen jenter kler briller ekstra godt? Tenker fks. på disse lekre modellene med briller, som du finner avbildet i brillekataloger og slikt  :blush: Men også en del jenter i det vanlige liv...

5885938[/snapback]

Hunden din kler brillene :)

Hm, men sikkert ikke uvanlig at noen ser bedre ut med briller.

5886413[/snapback]

Kanskje du tenker at folk med briller er smartere..og du tiltrekkes kanskje av smarte jenter? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
nei, takk gud for det

5886554[/snapback]

Si ikke det. Å ha briller er en fin måte å holde seg unna trøbbel på. Ingen slår noen folk med briller. ;)

Lenke til kommentar

Bruker briller ja. Brukte linser en kort stund i yngre år når jeg skulle på byen.

Idag morges gikk jeg rundt og følte meg svimeslått, ikke så rart kanskje siden jeg satt oppe til langt på natt og spilte Oblivion. Men det som værre var, var at jeg begynte å se tåkete også. Det tok faktisk noen minutter før jeg oppfattet at det ene brilleglasset var falt ut... :!:

Geir :)

Lenke til kommentar
En nerd er nok en godt stykke fra lærd.

Nerd=Person som interesserer seg for kun en ting (Man kan være "hundenerd" for den saks skyld), en lærd er rett og slett en utdannet person.

5882739[/snapback]

Det er mange som har et problem med å forstå det :hrm:

5885938[/snapback]

Synes også mange jenter passer bedre med briller enn uten :)

Det er vel sån at alle nerder bruker briller, så jeg regner med 100% på briller her..

5933105[/snapback]

Nei :)

Ja	[ 88 ]   [23.40%]	
Nei	[ 210 ]   [55.85%]	
Bruker linser	[ 68 ]   [18.09%]

Lenke til kommentar
nei, takk gud for det

5886554[/snapback]

Si ikke det. Å ha briller er en fin måte å holde seg unna trøbbel på. Ingen slår noen folk med briller. ;)

5891033[/snapback]

da har ikke du vært på byen i trondheim. briller er bare en ekstra bonus, for da slår du glasskår i øynene deres. wee

Lenke til kommentar
Bruker både linser og briller, mest linser da. Har -5, og er trolig blind innen jeg er 30.

5932791[/snapback]

Det der var en spøk right? :dontgetit:

Jeg bruker linser, men vurderer å skaffe meg et par briller så jeg kan gå på kino, se film eller noe uten å måtta ta på meg linser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...