Gå til innhold

Bruker du briller?

Zappza

Bruker du briller?  

430 stemmer

1. 1. Bruker du briller?

• Ja
      98
    • Nei
      241
    • Bruker linser
      79
    • Brukte tidligere
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Senest i dag tenkte jeg over hvor glad jeg er for at jeg bruker linser og ikke briller. Startet med TV- og tavle-briller (altså når jeg skulle se ting på avstand) i 10. klasse, og i midten av VK1 var synet mitt så dårlig at jeg enten måtte bruke briller hele tiden eller starte med linser. Siden jeg hater briller ble det linser.

Og de to dagene i måneden med briller i stedet for linser er fortsatt kjipe. Selv om det garantert bare er en tilvendingssak å bruke briller...

Lenke til kommentar

Og da har jeg jammen begynt å se dårlig selv også. I en alder av 19år.

Har lenge hatt en mistanke om at jeg så dårlig, så var hos optikeren og tok en synstest. Mistanken min var rett: -1 på venstre øye og -0,5 på høyre.

Har kjøpt linser for 3måneder, og har såvidt begynt å bruke dem. Var litt vanskelig å sette de på i starten, men det går bedre nå. Veldig uvant å se godt. Synes alt jeg ser virker kunstig skarpt, men det er vel bare meg som har sett dårlig en god stund og blitt vant til det. Skal innom syns-sjappa innen uken for å kjøpe noen briller også.

Rart det her, trodde aldri jeg skulle begynne med briller/linser, men se hvordan det gikk :hmm:

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Når vi snakker om dette med briller og slikt, er det bare meg som synes noen jenter kler briller ekstra godt? Tenker fks. på disse lekre modellene med briller, som du finner avbildet i brillekataloger og slikt :blush: Men også en del jenter i det vanlige liv...

Har vel kanskje en brillefetish :!:

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...