Gå til innhold

Bruker du briller?

Zappza

Bruker du briller?  

430 stemmer

1. 1. Bruker du briller?

• Ja
      98
    • Nei
      241
    • Bruker linser
      79
    • Brukte tidligere
      12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk briller for et par måneder siden. Er altfor slapp med å bruke dem. Føler at de bidrar for mye til folks inntrykk av meg som en skolenerd/ordentlig jente :roll: . I tillegg bor jeg i Bergen hvor det regner konstant. Briller og regn går ikke sammen..og eg greier alltid å skitne de til.

Har desverre ikke dårlig nok syn til å få meg briller enno. Var ikke vits i å bruke så mye penger for så liten effekt. Dessuten orker eg ikke tanken på å ta på øynene mine. Gah *grøsse*

Lenke til kommentar

Bruker bare briller jeg. Prøvde meg på linsefronten, men det gikk dårlig for meg. For det første greide jeg ikke å venne meg til å ha på linser. Og for det andre ble fokuseringen på nært hold hel ødelagt. Altså greide jeg ikke å se på ting som var en kort avstand fra meg. Ikke behagelig akkurat.

Briller funker mer enn godt nok for meg. Må vel få meg ny glass på de etterhvert. For dere som ikke liker å gå med briller i regnet kan dette lett fikses med å ta av brillene før man går ut, og legge dem i et brille-cover. Eventuelt noe mer primitivt som en plastikkpose av typen gjennomsiktig og relativt liten. Bruker jeg å gjøre.

Briller er dessuten veldig nice! Får meg til å se utrolig lærd ut :love:

Lenke til kommentar

Bruker ikke briller, men er svært nærsynt på høyre øye. Faktisk så ille at jeg ikke ser klart på mer enn en halv meters avstand med kun et øye, og avstandssynet er vel dårligere enn det burde være. Men det er for mye styr med briller i forhold til nytten det egentlig gjør her, siden det fungerer helt fint til hverdags.

Lenke til kommentar
Bruker ikke briller, men er svært nærsynt på høyre øye. Faktisk så ille at jeg ikke ser klart på mer enn en halv meters avstand med kun et øye, og avstandssynet er vel dårligere enn det burde være. Men det er for mye styr med briller i forhold til nytten det egentlig gjør her, siden det fungerer helt fint til hverdags.

5854475[/snapback]

Fått deg linser kanskje?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...