WaterMarked Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Sitter her nå med ein pc med live som lydkort. Det er såpass gammelt kort og tenkte eg skulle kjøpe nytt pga fikk nettopp gavekort. Eg skal oppgradere\kjøpe ny pc etter sommer så derfor vil eg kjøpe noe som eg kan bruke på dn nye,nå den kommer... Spørsmålet mitt er X-fi Xtrememusic godt lydkort? Vill eg merke mye forskjell på det og live-kortet eg har nå. Spiller mye bf2 og bruker headphones,som er dyre,så du leverer utrulig bra lyd. Noen her som har det her,så skriv dine efaringer her. Nå er planen å kjøpe nytt kabbinett og dette lydkortet,noe som eg får nytte av nå eg skal bygge ny pc. Endret 2. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
nihility Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Sitter her nå med ein pc med live som lydkort.Det er såpass gammelt kort og tenkte eg skulle kjøpe nytt pga fikk nettopp gavekort. Eg skal oppgradere\kjøpe ny pc etter sommer så derfor vil eg kjøpe noe som eg kan bruke på dn nye,nå den kommer... Spørsmålet mitt er X-fi Xtrememusic godt lydkort? Vill eg merke mye forskjell på det og live-kortet eg har nå. Spiller mye bf2 og bruker headphones,som er dyre,så du leverer utrulig bra lyd. Noen her som har det her,så skriv dine efaringer her. Nå er planen å kjøpe nytt kabbinett og dette lydkortet,noe som eg får nytte av nå eg skal bygge ny pc. 5853675[/snapback] Jeg vil tørre å påstå at oppgraderingen til x-fi er verdt hver eneste krone. jeg kjøpte et slikt lydkort og har ikke angret et sekund. jeg bruker det mest til musikk sammen med et par Sennheiser HD650 og en egen hodetelefonforsterker, men har også prøvd å spille diverse spill med det, hvilket ble en helt ny opplevelse. Jeg vil i alle fall anbefale deg å bytte ut live-kortet. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Sitter her nå med ein pc med live som lydkort.Det er såpass gammelt kort og tenkte eg skulle kjøpe nytt pga fikk nettopp gavekort. Eg skal oppgradere\kjøpe ny pc etter sommer så derfor vil eg kjøpe noe som eg kan bruke på dn nye,nå den kommer... Spørsmålet mitt er X-fi Xtrememusic godt lydkort? Vill eg merke mye forskjell på det og live-kortet eg har nå. Spiller mye bf2 og bruker headphones,som er dyre,så du leverer utrulig bra lyd. Noen her som har det her,så skriv dine efaringer her. Nå er planen å kjøpe nytt kabbinett og dette lydkortet,noe som eg får nytte av nå eg skal bygge ny pc. 5853675[/snapback] Jeg vil tørre å påstå at oppgraderingen til x-fi er verdt hver eneste krone. jeg kjøpte et slikt lydkort og har ikke angret et sekund. jeg bruker det mest til musikk sammen med et par Sennheiser HD650 og en egen hodetelefonforsterker, men har også prøvd å spille diverse spill med det, hvilket ble en helt ny opplevelse. Jeg vil i alle fall anbefale deg å bytte ut live-kortet. 5853803[/snapback] Livekortet er mye betre enn realtek eller hva det hetet,ivertfall det som er på hovedkortet. Men det begynne å bli gammelt ja. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er i akkurat same situasjon som trådstarter. Har sjølv bestilt Xtrememusic siden det har fått gode omtaler. Spiller også endel BF2. Trur Xtrememusic blir mykje bedre å bruke en det eg har no. Og verdt alle pengene. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Får det sikkert i mårå eg. Kan gi deg mine meininger då. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Vell nå er eg ein av di som har x-fi i kabinette sitt! Sa at eg skulle skrive hva eg synes om kortet,og sitter nå og høyrer musikk. Kortet er myyye betre enn det gammle livekortet eg hadde. Musikken er liksom mye fyldigere og eg høyrer faktisk detaljer som eg ikkje har lagt merke til.Har nå sittet og høyrt på div sanger som eg har spillt maaange ganger før eg fikk dette,,forskjellen er forbløffende. Live-kortet mitt går i søpla!! Det er så mye eg kan stille på,så eg har ikkje funnet ut alt,men gud hjelpe meg for ein lyd! Har testet bf2,merker og at lyden er myyyeee betre,meir detaliert... Synes og at bf2 gikk mye glattere og lagget mindre nå eg skiftet til dette kortet,noe som var overraskende. RÅTT lydkort og eg tør å påstå at du får det du betaler for,har aldri tenkt så mye på lydkortet i pcen,og har somregel vore fornøyd bare det kom lyd. Men nå har eg opplevt forskjellen på 1drittkort og 1 som skal vere nokså bra. Rett før eg kjøper 1til bare for kos!! Endret 4. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå