spøkelset Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 har lyst til å spille cs online. Da trenger jeg vel en cd-key? er det noen plass på nettet man kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 counter strike/half life alt står på denne siden... Lenke til kommentar
dioX Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Bare ikke kjøp HL Anthology 5853853[/snapback] hva r det?? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg kjøpte Counter Strike Anthlogy i helga. Kostet 199,- på SpaceWorld. Vet ikke helt om det var verdt det, men fant ikke noe billigere. Kjøpte det til søskenbarnet mitt til bursdagen. Du får også med Condition Zero Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg betalte 127 kroner for CS:S over STEAM Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg mener half-life kostet 99 kr på free record shop for en stund siden. CS skal følge med, men spør i kassen for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg mener half-life kostet 99 kr på free record shop for en stund siden. CS skal følge med, men spør i kassen for sikkerhets skyld. 5857773[/snapback] Det selges ikke lenger i butikkene. Counter-Strike - er billig! Endret 3. april 2006 av Joakim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå