Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-


Anbefalte innlegg

Ettter å ha fullført alle Darkbrother hood questene, har jeg nå startet som tyv for Thiefs Guild.  Problemet er at jeg nå har kommet på et quest som er bugget - tror jeg.  Jeg skal altså stjele en bok som heter "The history of Tamriel". 

Etter snakking med div npcer skal jeg snakke med hoffbuttleren for å anskaffe meg en jobb i Skingrad slottet.  Problemet er bare at jeg greier ikke å finne buttleren, jeg har vært på alle plassene jeg får angitt, og "quest markeren" peker på en stein rett utafor byen.

 

Så altså, noen som vet om noen alternative npcer jeg kan snakke med? Alternativt fortelle meg hvor boka er, slik at jeg kan gå å stjele den direkte.

 

Takker for svar, Mvh Stikk :)

5890023[/snapback]

 

det er en ork så vidt jeg husker..prøv og stå i slåttet og vent til det er midt på dagen..(4pm) så står han der mest sansynlig..værtfall med meg..jeg husker ikke hvor boka er da..synd =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, kan noen forklare akkurat hvor jeg får tak i lockpicks uten å være med i noen spesiell guild eller kult? Hørte det var en i Bruma, men streifet rundt i hele byen, men fant ingen folk som solgte lockpicks.

5884544[/snapback]

 

Det er en kar som selger lockpicks utenfor Imperial City. Følg utsiden av muren nordover fra hovedporten, forbi stallen et stykke. Inni en liten krok står det en mistenkelig kar. Han står sånn at du må snu deg for å se han.

 

Han har 50 lockpicks. Etter det jeg har hørt står han der hele døgnet.

5886450[/snapback]

 

han har bare 30 stk, og selger kun til medlemer av thifes guild..

5886578[/snapback]

 

d er en kis bakom muren på waterfront district som selger lockpics for 5gull stk. (quicksave før du prøver å dirke opp en lås så sparer du mange lockpicker)

5886661[/snapback]

 

han selger dem for 6 gull

Lenke til kommentar
Noen som vat hvor mange portaler som vil åpnes før man greier main questline ?

Åpner det en ny en med en gang du lukker en eller åpner de over tid ?

5855373[/snapback]

 

max 1 fra vær main city

 

og selfølgelig the greate gate..du trenger ikke flere for og greie main questen..men du trenger ikke gjøre som meg og hoppe over alle de andre du kan jo bare ta så mange som du kommer over :cool:

Lenke til kommentar

Kom på et annet spørsmål.

 

Har kjøpt meg hus ved "the Waterfront" i Imperial City. For en stund siden da jeg var ute og lusket til meg litt penger og gull i et hus kom jeg over 2 dokumenter fra "Three brothers". Der står det av bæreren av dokumentet kan få tildelt et kjøkken derfra. Tingen er bare at jeg aner ikke hvordan jeg skal få møblene mine til huset? Har prøvd å snakke med alle i butikken, "Three brothers" uten noen mulighet for å snakke om brevet/kupongene.

 

Ser jo at butikken selger akkurat samme brevene som jeg har, men til ca 750,- Gold. Ville derfor vært fint om jeg kunne få brukt de jeg hadde stjelt :p

 

Takk for svar :)

 

Svar på Dark Brotherhood spørsmål:

 

 

 

1. Listener er høyeste rank.

 

2. Ghasta I Bruma er hele tiden i huset sitt, se "under" trappen, en liten kjellerlem som er gjemt ved hjelp av folded cloth etc

 

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

1.Kan man trene skills hos en trener bare en gang per level? (altså alle 5 pointsa) I så fall har jeg godt glipp av mange points, siden jeg bare har utsatt d...

 

2. Hva skjer hvis man fullfører main-questen, har du da rundet spillet og kan'ke spille mer på den game'n, eller kan man fortsatt spille videre å ta sånne små quests rundt omkring? Holder meg langt unna main-quest'n hvis jeg ikke får spille videre hvertfall =)

Lenke til kommentar
Er nå blitt listener for brotherhooden, og lurer på om dette er høyeste rank.

5895908[/snapback]

 

Er nok d ja... :(

5896218[/snapback]

 

det gikk sykt fort'a!! savna og gjøre skikkelige quets for de..og liste rundt om natta og drepe folk..kjedelig og bare få oppdrag fra night mother om at andre skal gå rundt og drepe..

 

men bare et lite spørsmål som ikke har noe med dette og gjøre..åssn får jeg til sån at folk må trykke på det jeg har skreve for og se det så jeg ikke avslører ting i spillet

?

Endret av xitto
Lenke til kommentar
1.Kan man trene skills hos en trener bare en gang per level? (altså alle 5 pointsa) I så fall har jeg godt glipp av mange points, siden jeg bare har utsatt d...

 

2. Hva skjer hvis man fullfører main-questen, har du da rundet spillet og kan'ke spille mer på den game'n, eller kan man fortsatt spille videre å ta sånne små quests rundt omkring? Holder meg langt unna main-quest'n hvis jeg ikke får spille videre hvertfall =)

5894286[/snapback]

 

main questen er bare en brikke i hele spillet..det er for de som vil gjøre historia..men nei..det er ikke slutt på den saven da..du kan fortsette så mye du vil etter det.. :yes:

Lenke til kommentar

IKKE LES DENNE OM DU IKKE VIL LESE EN SPOILER!

 

jeg har et gediiiigent problem med den site questen i thiefs guild

 

når jeg har skutt pila på den statun og skal gå inn igjennom den døra så blir jeg oppdaga av en vakt uansett klokkeslett og selv om jeg har på chamelion..utrolig iriterenes i grunn..noen tips om hvordan jeg kommer meg videre uten og bli oppdaget?

Lenke til kommentar

Jeg driver med questet "Allies of Bruma" eller hav det heter, og skal nå stenge Obliviongaten utenfor Anvil. Problemet er imidlertid at jeg ikke kommer til det tredje tårnet hvor jeg faktisk stenger av gaten. Noens om vet hvordan jeg kommer dit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...