Gå til innhold

TES: Tråden om små ting du lurer på -Mulige Spoilers-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På hvilken skill-level / level kan jeg begynne å utføre PickPocket på folk som sover, uten av de våkner?

5869827[/snapback]

Bumper meg selv litt jeg..

Ingen som vet når man kan begynne med pickpocketing!?

Hos meg så bare våkner de! :(

Lenke til kommentar
På hvilken skill-level / level kan jeg begynne å utføre PickPocket på folk som sover, uten av de våkner?

5869827[/snapback]

Bumper meg selv litt jeg..

Ingen som vet når man kan begynne med pickpocketing!?

Hos meg så bare våkner de! :(

5878231[/snapback]

Jeg klarer det stort sett fint med 30 i sneak. Det du må passe på er derimot hva du tar. Jo tyngre gjenstanden er, desto større er sjansen for at de oppdager det.

Lenke til kommentar
hvordan er det hvis man er mage i oblivion. Bruker man rustning som alle andre, eller finnes det robes og slike ting med magiske fordeler?

hva med staves?

5877157[/snapback]

Det finnes både magiske robes og staves man kan bruke.

5877229[/snapback]

takk for svar, men hva er vitsen med å bruke robe så lenge heavy armor er tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt ikke fått svar på det jeg lurte på. :( Finnes det en cheat eller noe man kan skrive i console for å få alle steder osv til å vises på kartet? Slik at de blir oppdaget? Jeg har snart spilt i 25 timer+ og har aldri brukt noen cheats/mods. Men jeg er hypp på å få frem alle steder på kartet. Noen som vet om dette er mulig?

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg selv lykke til, jeg - det trenger jeg. Kanskje like greit å starte spillet helt på nytt igjen.

Yesss! :w00t: Da var et par dagers stressende tilværelse som vampyr endelig over, og man er tilbake til det "normale" igjen. "A cure for Vampires" var egentlig ikke så vanskelig som jeg fryktet på forhånd, men tok fryktelig lang tid. Det hele var vel bare snakk om en ørkesløs vandring på leting etter ingrediensene heksa trengte for å lage drikken, samtidig som man måtte passe på å finne noen å suge blod av når det trengtes.

Jeg synes jeg har vært ganske flink, jeg. Hurra! :yes:

Nå gjelder det bare å unngå å bli "smittet" igjen.

Lenke til kommentar

Jeg har også gjennomført "cure of vamierism" questen. Angret etterpå fordi jeg var utrolig mye sterkere som vampyr.

Nå har jeg vært smittet av vampyrsyken i flere uker uten å bli vampyr igjen. Er det noen som har vært borti det før og som kan hjelpe meg å bli vampyr igjen?

Lenke til kommentar
Det er umulig å komme inn i abodden house som Dark Brotherhood eier. Lockpicksene virker ikke, får det ikke til

leif...

5882631[/snapback]

For å bli med i Dark Brotherhood må du myrde en person. Etter at du da sover, vil du treffe en fyr som gir deg passordet til å komme inn.

Og det heter abandoned, ikke abodden :p

Lenke til kommentar
Det er umulig å komme inn i abodden house som Dark Brotherhood eier. Lockpicksene virker ikke, får det ikke til

leif...

5882631[/snapback]

For å bli med i Dark Brotherhood må du myrde en person. Etter at du da sover, vil du treffe en fyr som gir deg passordet til å komme inn.

Og det heter abandoned, ikke abodden :p

5883155[/snapback]

hva mener du?

Når jeg kommer til huset, kommer jeg meg ikke inn. Men når jeg er kommet inn i huset skal jeg gi PW. Problemet mitt er at jeg har prøvd og prøvd å brukte lockpicksene, men klarer det ikke.

Lenke til kommentar
Hvordan lager man potions?

Når jeg bruker Mortar and Pestence (elns) så adder jeg ingredienser, men det går ikke å trykke "Create". :hmm:

5884162[/snapback]

For å lage potions må du ha 2 ingredienser som har en felles virkemåte.

Dersom du f.eks. har 2 ingredienser som har restore health vil du få opp det i vinduet til høyre.

For å lage en bedre potion må du ha en eller flere av de 3 andre verktøyene. Dess bedre verktøy og alkemy skill du har dess bedre drinker klarer du å lage. Det er veldig godt forklart i manualen hva de forskjellige tingene gjør.

Lenke til kommentar

brd: Du må bli medlem i Dark Brotherhood for å kunne komme deg gjennom den "steindøra".

Kasp: Ligger av og til en lockpick rundt omkring i kasser og tønner i byene. Ikke så veldig ofte, men en gang i blant finner du en. Tok en tur og undersøkte alle kassene nede ved waterfront og ved market district. Fant vel tilsammen 5 lockpicks.

Anbefaler at du blir med i thieves guild eller dark brotherhood hvis du trenger lockpicks. Er meget enkelt å dirke opp alle låser uansett da, så trenger ikke så mange lockpicks.

FLuAA: Er Wood Elf/Assasin selv jeg, og sliter en del med sverdfightinga. Pass på at du øker strength når du går opp i level, og få opp bladeskillsen så går det sånn passe bra. Sliter mye mot de sterkeste fiendene hvis jeg ikke får fyrt av en 3-4 piler med buen før jeg hiver meg inn i fektinga. Suger i magi også, så det er sniking og bue som gjelder.

mortenmm: Market district - Office of Imperial Commerce (tror det var der)

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...